Skip to main content

Hallo, ik heb vandaag mijn nieuwe kpn box 12 gekregen. ik had eerst een v9 in combinatie met 2 experia wifis. maar nu heb ik dus een erg (...) frustrerende probleem. ik moet de experia wifis resetten anders hebben ze nog steeds de oude naam en dat wil ik niet ik wil juist dat er in mijn beschikbare wifi lijst maar 1x mijn wifi staat. ik had eerst dat beide experia wifis als EEN werkten en niet als twee aparte. dat wil ik nu dus ook maar die (...) dingen hebben nog de oude configuratie.  ik zie nu dus de naam van mijn box 12 en de naam van de experia wifis. maar dat wil ik niet. de experia wifis moeten compleet alles overnemen. zodat er maar 1 ssid staat ipv 2 of 3 en dat ik niet telkens met me telefoon moet friemelen om naar instellingen te gaan en switchen wanneer ik op zolder ben. daar heb ik niks aan. ik hoop dat iemand me kan helpen anders wordt het maar de container in met die dingen.

 

*Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels

Als je nou eerst al die ziektes uit je topic haal is er wel iemand die je helpt. Zo moeilijk is het niet maar nu begint er niemand aan.


Als je nou eerst al die ziektes uit je topic haal is er wel iemand die je helpt. Zo moeilijk is het niet maar nu begint er niemand aan.

Ben je hier gekomen om mij te corrigeren ofzp. Laat maar dan, k los het zelf wel op. Ff kijken of het op mijn manier wel werkt. Is (...) vervelend dat k altijd een probleem met kpn heb


@Raim0ndo Je bent meer dan welkom om hier je vragen te stellen.  Op het KPN Forum tolereren we echter geen ongepast taalgebruik.  Het is niet meer dan normaal om je vragen te stellen zonder krachttermen.


Reageer