Skip to main content

Mijn verbinding is slechts halve snelheid (zou contractueel 100Mbps  moeten halen, meestal net meer dan 30Mbps of minder). Het oranje lampje op mijn experiabox v10 brandt daarbij. Alle adviezen uit dit forum al geprobeerd (online check door KPN, uit / aan, reset naar factory default en opnieuw in laten stellen door KPN, etc.), maar niets helpt.

 

Het lijkt wellicht is met de pairing te maken te hebben? @Kpn , graag hulp.

Hoi @Petervha en welkom op het forum! Super dat je hier een topic voor hebt aangemaakt. :grin:  Ik help je hier graag bij. De 30 Mbit/s heb je bekabeld gemeten neem ik aan? Of was dit via de wifi? Zou je je forumprofiel aan willen vullen met je adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant? Dan kan ik je verbinding doormeten om te zien wat ik kan vinden. 


Dag Sanne, deze 30Mbit was Wifi gemeten. Bekabeld recent gemeten, komt op dezelfde snelheid uit. Het lijkt erop dat we niet meer dan dat ‘uit de muur’ krijgen, ondanks onze 100Mbit overeenkomst.

Ik heb mij gegevens aangevuld, hoor graag hoe verder.

Peter


Dankjewel! Ik heb de verbinding net geprobeerd door te meten, maar ik zie nu dat er helemaal geen verbinding met het modem is. Klopt het dat die weggevallen is? Of was je de modem aan het herstarten/resetten? 


Ik heb geen reactie meer gehad, dus ik hoop dat de verbinding stabiel is nu. Zo niet, laat het hier gerust weten! 


Dag Sanne. Ik blijf op rond de 30 / 40MBit steken en het oranje lampje brand nog steeds. Ofwel, het lijkt nog steeds alsof ik niet de hele snelheid heb waar ik volgens contract recht op zou hebben.


Dag Sanne. Ik blijf op rond de 30 / 40MBit steken en het oranje lampje brand nog steeds. Ofwel, het lijkt nog steeds alsof ik niet de hele snelheid heb waar ik volgens contract recht op zou hebben.

Controleer de gegevens in uw profiel nog een keer. Want @Sanne_M kan uw modem niet vinden.

Heeft u glasvezel? Zo nee, wat zegt Fourstack over uw adres? 

https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl


Hmm, ik meet nog steeds geen verbinding met het modem, dus ik heb een nieuwe Experia Box voor je aangevraagd. Ik stuur je een privébericht met de verzendinformatie! 


Dank Sanne, ik had in de tussentijd mijn informatie gechecked, deze staat correct in mijn profiel.

Ik ga hem omruilen en we testen verder.

Dank nogmaals,

groet,

Peter


Btw 

Dit is wat ik krijg bij de check op mijn adres. Ik zou de ‘bonded’ versie moeten hebben op 102Mbit/s.

Peter


Even een update voor de meelezers: De nieuwe Experia Box heeft niet geholpen, er komt een monteur langs! 


Reageer