Skip to main content

Ik heb een experia V10 box met twee (zwarte) versterkers. Alle ethernetpoorten zijn bezet, waarvan 1 door een kabel naar 1 experia versterker, de andere versterker via de ethernet-poort op de eerste versterker doorgelust alleen komt daar geen signaal aan of door, wat gaat er mis?

Hallo @taling de versterkers eens een fabrieksreset geven wil vaak helpen.

 


Hallo @taling de versterkers eens een fabrieksreset geven wil vaak helpen.

 

Al geprobeerd zonder succes


Hallo @taling , koppel de wifi's eens los van het modem. Zet de wifi in de modem weer aan.

Sluit dan 1 Experia wifi aan op de modem en wacht totdat deze operationeel is, als deze goed werkt de volgende aansluiten.

Mocht e.e.a. nog niet duidelijk zijn de installatiehandleiding er weer even bij pakken.

Succes.

 

 


Hallo @taling , koppel de wifi's eens los van het modem. Zet de wifi in de modem weer aan.

Sluit dan 1 Experia wifi aan op de modem en wacht totdat deze operationeel is, als deze goed werkt de volgende aansluiten.

Mocht e.e.a. nog niet duidelijk zijn de installatiehandleiding er weer even bij pakken.

Succes.

 

 

Ik ga het zo proberen dankjewel voor de info

 


Hey @taling!

 

Is het probleem inmiddels opgelost met de tips van @JanD?


Hey @taling!

 

Is het probleem inmiddels opgelost met de tips van @JanD?

Heb het erg druk gehad met werk, maar komende week tijd om alles op het gemak te doen


Ik heb twee wifiversterkers gekregen van KPN, de zwarte versie voor het V10 modem. De eerste met en draadje direct aan het modem gehangen en die werkt naar behoren, heeft het signaal volledig overgenomen van het modem. De tweede met een draadje aan de eerste gehangen en die geeft alleen het powerlampje (groen) aan.

Diverse reeds aangereikte oplossingsmogelijkheden, zoals ontkoppelen en opnieuw starten etc. gedaan. Helaas geen resultaat geen enkele activiteit op de versterker waarneembaar. Wat gaat er niet goed? Versterker stuk? (komt gewoon vers uit het plastic uit de doos) 

Signaal op de verdieping waar het (ook)nodig vandaar de versterkers, is nog steeds onder de maat.


Oeps, wist de gebruikersnaam niet meer uit het hoofd en heb een “nieuwe” vraag gesteld

 


Het zou kunnen dat ie stuk is. Heb je  al een andere kabel geprobeerd?


Het zou kunnen dat ie stuk is. Heb je  al een andere kabel geprobeerd?

Kabel gloednieuw aangeschaft is niks mee. Is doorgemeten

 


Geen probleem! Ik heb het bericht even onder je bestaande topic gezet, dan hebben we gewoon één topic voor je probleem. 

Als je het tweede punt, als eerste punt op het modem aansluit werkt deze dan wel gewoon of brandt dan ook alleen het powerlampje?

Als hij werkt, sluit dan de ander ook eens aan om te zien of die wel als tweede punt werkt. Even omruilen dus 🙂.


Kunt u inloggen op http://192.168.2.151?

Web password staat onder op het voetje.

 


Kunt u inloggen op http://192.168.2.151?

Web password staat onder op het voetje.

 

Server reageert niet


Reageer