Skip to main content

Afgelopen maandag (14 juni) heb ik een bestelling gedaan voor internet van KPN (DSL). Ik heb netjes het contract ontvangen. Nu heb ik vandaag, woensdag 16 juni) een mail gehad dat extra onderzoek gedaan moet worden.

Wanneer ik in de mail op de link click voor de status van de bestelling, geeft de browserpagina weer dat er een fout is opgetreden. Voor de goede orde, ik heb nu ook internet via DSL. Wat is er aan de hand?

Hoi Andreas, welkom hier. 

Dit komt soms voor als er meerdere aderparen of toevoegingen op je adres zijn en het ons niet duidelijk is op welke jij bent aangesloten. Dit komt vaak voor bij een afsplitsing van 1 naar 2 woonruimtes of adreswijzigingen binnen de gemeente. In dit geval wordt dit doorgezet naar een achterliggende afdeling die handmatig gaat kijken op welke aderpaar jij zit en eventueel nog contact met je opneemt. :relaxed:


Welke termijn wordt aangehouden om de klant te informeren over de aansluiting? Na het bericht van 16 juni heb ik niets meer gehoord. Geplande activering is 14 juli.


Hi Andre, als ik nu naar de status kijk is er niets aan de hand en kun je op de 14de gewoon aansluiten. Of zie jij nog ergens de melding over het extra onderzoek? Zo niet, dat hebben ze dit zelf al uitgezocht!Â