Skip to main content

Sinds deze maand worden de facturen voor mobiel bellen niet meer als bijlage toegevoegd. Als ik via MijnKPN deze wil opvragen krijg ik al een paar dagen een foutmelding. Ik heb deze echter nodig voor de boekhouder.  Stopgewoon die bijlage er bij, dat scheelt mij een hoop werk. De reden van privacy gevoeligheid om hiermee te stoppen, is voor mij geen issue.

Hi @Corine1234, dat je een foutmelding krijgt bij het opvragen van je facturen is verre van handig :slight_frown:

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren. Welke facturen zou je nu willen hebben? Als ik dat weet, zal ik direct voor je kijken of ik de facturen alsnog naar je toe kan mailen!


Goedemiddag Maja, ik heb de profiel gegevens gevuld. Ik kan niet zien om welke facturen het gaat want er wordt ook geen factuurnummer meegestuurd. Ik heb de mail ontvangen op 18 maart dus ik vermoed facturen vanaf 15 maart en later.

Graag ontvang ik de facturen voortaan gewoon weermee als bijlage bij de melding. 


Ik heb je de facturen van maart toegestuurd @Corine1234, heb je ze ook daadwerkelijk ontvangen? :slight_smile:

Je hoort de facturen daarnaast zonder problemen uit MijnKPN te kunnen halen, welke foutmelding krijg je precies als je het probeert? Werken alle andere opties wel gewoon goed?

Verder heb ik intern doorgegeven dat je de facturen graag per mail wilt blijven ontvangen!


Hallo Maja, Ik heb de facturen ontvangen waarvoor hartelijk dank. Als ik de facturen via MijnKPN wil opvragen blijft er links in het scherm een aantal lichtgrijze balkjes staan die van lichtgrijs naar donkergrijs verkleuren. Dit lijkt aan te geven dat er gezocht wordt en dat je even moet wachten, maar verder gebeurt er niets. Geen foutmelding. 

Fijn dat de facturen voortaan weer meegestuurd worden! Dank je voor het regelen.

Groet,

Corine


Top dat je ze ontvangen hebt!

Nog even een aanvullende vraag; gaat het mis via de website én de app? Of heb je 1 van beiden nog niet geprobeerd? Ik wil dit wel even melden bij de beheerders van MijnKPN!


Maja, ik heb de app niet geprobeerd. Het ging mis via de website. Groet,

Corine


Ok duidelijk! Is het voor jou een optie om de app ook te proberen? Dan weten we of het aan de website ligt, of misschien aan je account zelf, als het in de app ook fout gaat. Waardevolle informatie voor de beheerders :slight_smile:


Is het je al gelukt om de app te proberen @Corine1234?


Maja, ik gebruik de app niet. Gr. Corine


Maja, ik heb nu opnieuw een melding gekregen dat er facturen klaar staan maar ik kan ze nog steeds niet downloaden. Je gaf aan dat je het zou veranderen zodat de facturen weer meegestuurd zouden worden; wil je dit alsnog doen? Het scheelt veel werk: wij hebben een bedrijf; als al onze leveranciers dit zouden doen heb ik er een dagtaak aan. Dus graag gewoon meesturen. Kun je van april de facturen nog sturen?

Groet,

Corine


Hmm, wat flauw dat mijn verzoek dan niet goed lijkt te zijn verwerkt :frowning2: Ik ga het nogmaals doorgeven en zal de je facturen weer handmatig toesturen!


Top Maja, dank je wel!:ok_hand:


Even dubbelcheck; heb je de facturen inmiddels binnen in de mail? En voor elk abonnement 1 keer of heb je 1 of meerder facturen nu 2 keer ontvangen?


Maja  ik heb de facturen inmiddels ontvangen: 1 x voor elk abonnement. Gaat het vanaf nu weer automatisch? Gr. Corine


Hi @Corine1234, omdat het bij jou niet helemaal goed is gegaan, heb ik hier contact over met de mensen van een achterliggende afdeling. Uiteraard hoop ik dat het voortaan weer automatisch zal gaan, maar omdat het nu al 1 keer verkeerd is gegaan heb ik daar nog niet het volle vertrouwen in :wink: Daarom wacht ik het antwoord even af voordat ik hier iets concreets over durf te zeggen! Ook al gaat het de volgende keer weer mis, je mag mij hier altijd weer vragen of ik ze handmatig jouw kant op wil mailen hoor!