Skip to main content

Ik heb mijn factuur de 20e betaald maar blijf maar op niet betaald staan hoe dan

Hallo @Marco revet , in MijnKPN kun je de actuele stand zien.

Hoe heb je betaald, per automatische incasso, handmatig, via Ideal of anderszins?

 


Ik heb betaald via ideal


Hallo @Marco revet , heb je geen diensten actief die weer geactiveerd moeten worden of is je vraag gewoon algemeen?

 


Het is bij mij de 20e gewoon afgeschreven van de bank daarom begrijp ik niet dat er onbetaald blijf staan en je kan ze ook geen mail sturen


Hallo @Marco revet , jouw eigen MijnKPN-omgeving is de laatste plek waar zoiets vermeld wordt nadat alles administratief afgewerkt is.

Bij Telfort en Ziggo maakte ik mee, dat er al ‘betaald’ stond in mijn persoonlijke omgeving terwijl het nog afgeschreven moest worden.

Heb je wèl de betreffende factuur ontvangen, waarop staat dat het omstreeks ‘die-en-die’ datum afgeschreven gaat worden? 


Hoi @Marco revet , 

Welkom op het KPN Forum! Wanneer er nog onduidelijkheid is over de betaalstatus van een factuur, kijk ik dat graag voor je na. Gaat het om de factuur van KPN Mobiel of de factuur van je aansluiting Thuis? Kun je je gegevens invullen in je Forumprofiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden? Alvast bedankt. 


Reageer