Skip to main content

Dag Webcare,

Vandaag de factuur mogen ontvangen voor de periode 22 december t/m 21 januari 2021 voor mijn vaste aansluiting. De facturatie periode is incorrect aangezien mijn abonnement is opgezegd en 31 december het signaal eraf gaat. Graag ontvang ik een nieuwe factuur die wel over de juiste periode gaat.

 

Hi @Speedmaster, 

 

Sorry dat ik nu pas aan je bericht toe kom, dat heeft te maken met de drukte. Omdat 31 december nog in de factuurperiode van 22 december t/m 21 januari 2021 valt, sturen wij deze factuur. Zodra je deze voldaan hebt dan krijg je van ons het te veel bedrag terug op de slotnota. 

 

Ik hoop je zo voldoende geinformeerd te hebben! Fijne jaarwisseling 🥂


Hi @Speedmaster, 

 

Sorry dat ik nu pas aan je bericht toe kom, dat heeft te maken met de drukte. Omdat 31 december nog in de factuurperiode van 22 december t/m 21 januari 2021 valt, sturen wij deze factuur. Zodra je deze voldaan hebt dan krijg je van ons het te veel bedrag terug op de slotnota. 

 

Ik hoop je zo voldoende geinformeerd te hebben! Fijne jaarwisseling 🥂

 

@Loes_Ik geef meer als een maand geleden mijn opzegging door, hoe moeilijk is het dan om een correcte factuur  te sturen. Nu ben ik voorschotsbank omdat KPN zijn zaakjes financieel niet op orde heeft en de processen gewoon niet deugen. Ik denk dat ik maar gewoon de incasso storneer en wacht tot ik wel een juiste factuur krijg. Deze laatste factuur had al slotnota moeten zijn aangezien en geen kosten zijn die achteraf moeten worden verrekend.


@Speedmaster ik kan me goed voorstellen dat dit wat verwarrend is. Helaas is het administratief gezien niet mogelijk om de laatste factuur in stukken te splitsen. Het makkelijkste is om deze factuur te betalen en dan krijg je het te veel betaalde bedrag van ons terug. Storneren is in dit geval niet handig want dan zal nog steeds deze factuur open blijven staan. Advies is dus om de factuur te betalen en dan krijg je vanzelf het bedrag terug, zodat je alleen betaald voor 22 december t/m 31 december. 

Â