Skip to main content

Beste KPN,

 

Mijn eerste factuur na overstap klopt niet.

Er is E25,- gerekend voor de overstap terwijl die overstap gratis is omdat ik van Telfort ben overgestapt naar KPN.

De korting zoals overeengekomen in overeenkomst met nummer ***59 is niet toegepast.

Ik ga ervan uit dat  KPN de fout hersteld voordat het bedrag wordt afgeboekt.

 

 

Factuur

 

Email ontvangen:

 

Ik zie overigens dat dit in de overeenkomst met nummer ***59 ook niet correct is vermeld.

Ik ontvang graag een nieuwe overeenkomst die wel correct is.

Groet,

T. Kuiper

 

Admin: klantnummer verborgen i.v.m. privacy

Iedere nieuwe klant moet 25 euro activatiekosten betalen, dat geldt ook voor klanten die bij Telfort vandaan komen. Dat Telfort nu van KPN is doet daar niets vanaf.

Heeft u misschien voor de SuperWifi's gekozen? Dan krijgt u geen korting.


In de bevestigings email van KPN staat heel duidelijk dat ik geen activatiekosten hoef te betalen.

Zaakje voor de rechtsbijstand? 

 


 


@Nick83

Veel duidelijker kan het niet.

Of ga je mij vertellen dat een nieuwe klant en E25,- aansluitkosten betaald en E25,- activatiekosten? En is dit juridische KPN taal?

 

En leuk om te weten dat je bij Superwifi's ook geen korting krijgt. Ging dit topic hierover? 

En ja, Telfortklanten hoeven geen eenmalige kosten te betalen.

Ik zie slimmerik bij jou profiel staan 🤔

 

Groet, 

TK

 

 

 


Beste @Factuur klopt niet, welkom! Dit is vreemd! Zou je de mail door willen sturen naar me? Dan vergoed ik de kosten en ga dit intern doorgeven. Op de orderbevestiging die je later hebt gekregen staan de kosten namelijk wel. Ik stuur je een privébericht met het e-mailadres. Het is namelijk niet zo dat Telfort klanten per definitie deze kosten vergoed krijgen. Je hoeft immers niet over te stappen.


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Stuur gerust alsnog een mailtje, zodat ik je verder kan helpen!