Skip to main content

Ik heb op 29 januari een nieuwe provider genomen en er is toen door deze provider meteen alles opgezegd, mijn vaste internet en mobiele abonnement. Dit is bevestigd door kpn dat per 1 maart de dienstverlening zou stoppen.

Ik heb nu nog twee facturen ontvangen van beide diensten, mobiel voor 01.03 - 31.03

en internet van 4 maart t/m 3 april

de diensten zijn allemaal per 1 maart gestopt dus ik begrijp niet dat ik deze facturen nog krijg!

Inmiddels ook al een herinnering ontvangen dat ik binnen 3 dagen moet betalen

Vreemde gang van zaken bij KPN,

Graag reactie

 

Mvgr Elly Schraven

Hoi @Elly21, welkom. 

Bij KPN betaal je altijd een maand vooruit, soms wordt de factuur aangemaakt voordat de opzegging is verwerkt. Dan komt het dus voor dat je nog een factuur ontvangt voor een maand waarin jij geen diensten meer hebt. Je ontvangt dan nog een slot factuur waarop je het teveel betaalde bedrag terug krijgt. Ik begrijp dat jij gebruik maakt van de overstap service van jouw nieuwe provider, controleer of jij vanuit KPN een bevestiging van opzegging hebt ontvangen per mail. 


Hallo Hanna, IK heb een bevestiging van opzegging per mail ontvangen, maar toch daarna nog een factuur ontvangen. Overstap datum was 1 maart


Hoi @Elly21, 

Dan komt het helemaal goed, je ontvangt nog een slotfactuur met daarop een terug betaling van het teveel betaalde bedrag. 


Nee want ik heb die twee laatste facturen van maart niet meer betaald, Heb teveel gezien dat er bij sommige nog maanden facturen worden afgeschreven en er niets terugkomt. Ik wacht wel op de eindfactuur en dan betaal ik die wel. 

Â