Skip to main content

Mijn internet en tv opgezegd per1 oktober 2020. Ook bevestigd door KPN. Nu krijg ik een factuur voor periode van 28 september tm 27 oktober 2020. Deze wordt normaal automatisch door mij betaald. Echter deze incasso heb ik terug gedraaid, want het bedrag is natuurlijk onjuist. Vervolgens krijg ik nu een sms met verzoek binnen 3 dagen het hele bedrag te betalen. Zeer klantonvriendelijk. En waarom zal ik betalen voor de periode waar ik geen abonnement voor heb. Ik hoef KPN toch niet voor te financieren ?

Zorg dat ik de juiste factuur krijg voor de periode van 28 september tot en met 30 september. 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Door u incasso terug te boeken heeft u ook het geld niet betaald voor de laatste dagen van september.


Zorg dan vóór een juiste factuur.  Dan betaal ik direct .Dus voor de resterende 3 dagen en niet voor een volledige maand. Want later crediteren heb ik geen goede ervaringen mee bij uw organisatie. 


Hallo @E.Korringa Ik snap uiteraard je gevoel, maar ik wil je van harte aanraden om deze factuur niet te storneren. Het betalingsproces verloopt automatisch en natuurlijk volgt er een slotfactuur waarop alle kosten worden rechtgetrokken. Maar door de betaling tegen te houden volgen er inderdaad herinneringen, waardoor de afhandeling langer gaat duren. Daar kan ik, of welke andere medewerker van KPN, niets aan veranderen. 


Reageer