Skip to main content

Hoi, ik heb meer dan een maand geleden mijn internet snelheid teruggeschroefd van 200 naar 50 Mb, en de factuur zou van 62 naar 48 euro moeten gaan, dat staat ook in mijn KPN, maar de factuur blijft 62 euro. Kan niet waar zijn. 

En nergens is een email of telefoonnummer te vinden om dit aan te kaarten. Wat is dat nou?

 

Graag reactie per email!

Dag @Minx59 Van harte welkom hier op het KPN Forum. Heb je al duidelijkheid gekregen over je factuur of speelt het nog steeds? 

Even voor de duidelijkheid: er is geen mailadres voor contact met de klantenservice. Een servicekanaal via de weg is simpelweg te omslachtig en langzaam gebleken. Er zijn verschillende andere manieren waarop je met de klantenservice in contact kunt komen. Bellen via 0800-0402 is de meest eenvoudige, maar een chat via de website of een berichtje via de social media-kanalen is ook een goede en snelle optie. Ook kun je uiteraard op dit Forum terecht, al werkt het even anders. Het KPN Forum is er op gericht dat klanten elkaar helpen, met tips en adviezen. Medewerkers van KPN, zoals ik,  zorgen ervoor dat gesprekken netjes verlopen en dat alle informatie snel vindbaar is. Zo heeft niet alleen de vraagsteller iets aan een antwoord, maar iedereen die het topic vindt. We helpen je hier heel graag, maar als je direct en persoonlijk contact wilt, raad ik aan om contact te leggen via de klantenservice.