Skip to main content

Ik krijg iedere maand een factuur voor internet thuis, bedrag is 25,25 euro geweest in okt 2020, vanaf sep 2020 is dat 26,75 euro geworden en deze maand staat op mijn factuur 33,89 euro!!!????

Waarom is dit zo?

waarom wordt ik niet eens geinformeerd hierover?

 

Heb je de specificatie van de factuur al eens bekeken?


ik zie in de spec juist het verschil,

vorige maand staat combivoordeel -5, deze maand +2,14, en het verschil is 7,14 euro.

Combivoordeel is korting die je op je mobiele abonnement krijgt als je van dezelfde provider een mobiele abonement heb en heeft niks te maken met de prijs van je thuis internet abonement.

ik heb niet eens een mobiele abonement van KPN en maak ik ook geen gebruik van combivoordeel.

 

Dus ik snap de godsnaam wat KPN doet, ik ben oude klant van telfort en nu is het bedrijf overgenomen door KPN, jammer dat oplichting nu al start.


Dan moet je even wachten totdat er een moderator bij komt. Er kan altijd een keer iets fout gaan en als dat zo is, zal men dat voor je herstellen. No worries. Klein beetje nuance kan alleen echt geen kwaad hoor, dit heeft natuurkijk niks te maken met ‘oplichting’....


Welkom op het forum @morteza
Ik kan me voorstellen dat het vervelend is als de factuur ineens hoger uitkomt dan verwacht.
Is er bijvoorbeeld iets veranderd in je abonnement of een korting vervallen?
Ik kan even met je meekijken, kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!