Skip to main content

Ik wil graag dat mijn factuur per post word stop gezet, ik heb dit namelijk nooit aangevraagd.

 

Ik wil graag mijn factuur via mail ontvangen

Beste @Factuur per post, welkom! Heb je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad hierover? Als ik nog iets voor je kan doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer(s) en evt. 06-nummer? Gaat het om de factuur voor de vaste of voor de mobiele diensten? 


Het gaat om de factuur van mijn mobiel.

 

Die wil ik niet per post ontvangen 


Ik begrijp het! Ik zie dat er op dit moment nog een verlenging klaar staat. Daarom kan ik de aanvraag niet verwerken. Wil je hier een bericht sturen als de verlenging daadwerkelijk ingegaan is? Dan kan ik dit omzetten voor je. 


Ok dat vind ik wel wat vreemd,, jullie hebben mijn contract omgezet van telfort naar jullie maar ook toen kreeg ik nooit een factuur per post, ik heb namelijk netjes gemeld dat ik dit niet per post wil ontvangen maar gewoon via de mail zoals het altijd geweest is


Hallo @Factuur per post ben je begin dit jaar automatisch overgezet naar KPN en ben je in de loop van dit jaar bewust overgestapt naar KPN via een verlenging of zo?

 


Nee want telfort is overgenomen door kpn dus ik ben niet zelf overgestapt


Nee want telfort is overgenomen door kpn dus ik ben niet zelf overgestapt

Hallo @Factuur per post , ik lees via de reactie van moderator @Marcia_  dat je een verlenging van je mobiele abo aangevraagd hebt en dan stap je dus over van Telfort naar een écht KPN abo, of klopt dat niet?

 


Ja het klopt dat mijn abbonement is verlengd

Ik kreeg alleen al voor mijn verlenging ongevraagd de factuur per post.

Voor mijn verlenging heb ik al aangegeven deze niet per post te willen ontvangen.

 


Dit is, voor zover ik nu kan zien, nog niet verwerkt, @Factuur per post. En zoals aangegeven: ik kan dit vinkje pas aanpassen, zodra de verlenging echt verwerkt is. Excuses voor het ongemak!