Skip to main content

Beste KPN,

 

Kort door de bocht (ga ervan uit dat er wat notities in jullie systemen staan), door gerommel van een specifieke medewerker van jullie (19-Nov telefonisch contact) is mij een thuis internet abonnement aangeboden tegen voorwaarden die KPN niet kan/wil nakomen.

 

Heb vorige week twee uur moeten besteden om dit telefonisch recht te zetten in gesprekken met meerdere van jullie afdelingen.

 

Vervolgens ontvang ik vandaag alsnog een abonnement met hogere kosten, en daarbovenop ook nog eens extra Spotify premium kosten (worden ook al op mijn mobile factuur meegenomen).

 

Dus bij deze informeer ik jullie dat ik normale maandelijkse bedrag handmatig ga overmaken (zie factuurnr: ***).
 

De automatische afschrijving van factuurnr: *** ga ik blokkeren/terugdraaien.

 

Geen idee of dit de juiste manier is om jullie hierover te informeren, maar via de telefonische klantenservice kom ik niet verder dan de mededeling “beperking van het systeem” en daar begin ik na talloze telefoontjes voor iets heel simpels vrij vermoeid van te raken.

 

Gr,

OA0

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hoi @OA0, welkom op het forum. Oei, vervelend om te horen. Zou je je contactgegevens nog toe kunnen voegen aan je profiel? Graag een seintje wanneer dit gebeurd is. Dan help ik je graag verder!


Hoi @Sebastiaan_,

 

Gegevens toegevoegd en de acties uit mijn initiële bericht inmiddels tot uitvoering gebracht.

 

Gr,

Oscar


@OA0 Ik heb je een privébericht gestuurd.