Skip to main content

in maart 2020 heb ik een aansluiting aangevraagd bij KPN. aangezien ik op 1 juli ging verhuizen zou de aansluiting op 28 juni plaatsvinden. ik blij. Helaas zeer ten onrechte. de aansluiting kon niet worden gemaakt omdat er geen aansluiting vanaf de straat aanwezig was!!!! 

Dus nieuwe afspraak gemaakt voor een aansluiting. Het probleem bij KPN is dat je steeds een andere persoon aan de lijn krijgt (callcenter medewerker) en je hele verhaal weer opnieuw moet vertellen ( inlezen gebeurd erg zelden ook al is er een compleet dossier) Na HEEEEEEL veel telefoontjes kreeg ik eindelijk te horen dat in oktober mijn aansluiting gerealiseerd zou worden en dat dit ook kosteloos zou gebeuren. Dus geen € 300,00 aansluitkosten. want er was al teveel mis gegaan.

 

ik weer blij!!!!

Wat schets mijn verbazing: op 17 december 2020 krijg ik een factuur van € 300,00 excl. BTW voor de aansluiting.

Een van de callcenter medewerkers heeft mij geadviseerd om niet bij KPN maar bij ZIGGO te gaan.

Ik ben hier toen niet op ingegaan maar ik overweeg dit nu heel serieus.

Ik ben trouwens benieuwd of er iemand van KPN reageert, want gewoon naar de klantenservice mailen gaat ook al niet meer.

EEN ZEER ONTEVREDEN KLANT!!!!!

Welkom hier @Jan van Hooren! Jammer dat het aansluiten niet meteen gelukt is. Als je het goed vindt, kijk ik even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 
Ik hoor graag!


hallo Lisa, mijn probleem is (niet meer) de aansluiting, maar het niet nakomen van afspraken van KPN.


Hoi @Jan van Hooren! Ik zie dat je je profiel nog niet hebt ingevuld. Zou je dit willen doen? Anders kan ik niet met je meekijken. Ik hoor het graag wanneer je dit gedaan hebt. :blush: