Skip to main content

Ik heb nu al een week lang last van hoge ping en packetloss in Fortnite. Word dit ooit nog gefixt?

Ik vraag het me ook af, ik denk niet dat ze doorhebben hoeveel mensen hier onder vallen en last hebben van dit probleem. Telkens zeggen ze dat ze het hebben opgelost en dat ze geen hoge pings meer krijgen van de server.

MAAR DAT IS TOCH LOGISCH ALS JE HET OP EEN RUSTIG MOMENT TEST!!!!!

Als ze het echt goed willen testen zouden ze dat moeten doen in de avond. Aangezien dan de meeste mensen actief zijn via bekabeld internet of wifi.


Hallo,

Wij zijn in gesprek met Amazon om te helpen waar we kunnen, maar Amazon moet dit oplossen. Er is een afspraak gemaakt met Amazon om hun verkeer anders te routeren. Het is echter Amazon die bepaalt wanneer ze dat uitvoeren. 
Wat jullie nog kunnen doen is bij Fortnite/Epic Games melding maken van de problemen. Daardoor kan Epic Games bij Amazon melden dat "onze verbinding met KPN die via jullie loopt is niet optimaal, fix dat".  Dan zal Amazon eerder die routering gaan aanpassen. 


Hallo,

Wij zijn in gesprek met Amazon om te helpen waar we kunnen, maar Amazon moet dit oplossen. Er is een afspraak gemaakt met Amazon om hun verkeer anders te routeren. Het is echter Amazon die bepaalt wanneer ze dat uitvoeren. 
Wat jullie nog kunnen doen is bij Fortnite/Epic Games melding maken van de problemen. Daardoor kan Epic Games bij Amazon melden dat "onze verbinding met KPN die via jullie loopt is niet optimaal, fix dat".  Dan zal Amazon eerder die routering gaan aanpassen. 

Snap ik volledig. Maar waarom is dit dan alleen met kpn en niet bij bv ziggo?


Het verkeer vanuit Amazon zal bij Ziggo op een andere manier of andere plek hun netwerk binnenkomen waardoor het geen of minder problemen geeft. Daar kunnen wij verder niets over zeggen omdat we ook niet weten hoe Ziggo hun netwerk heeft ingericht.


Hallo,

Wij zijn in gesprek met Amazon om te helpen waar we kunnen, maar Amazon moet dit oplossen. Er is een afspraak gemaakt met Amazon om hun verkeer anders te routeren. Het is echter Amazon die bepaalt wanneer ze dat uitvoeren. 
Wat jullie nog kunnen doen is bij Fortnite/Epic Games melding maken van de problemen. Daardoor kan Epic Games bij Amazon melden dat "onze verbinding met KPN die via jullie loopt is niet optimaal, fix dat".  Dan zal Amazon eerder die routering gaan aanpassen. 

Ok, ik zal Epic Games even een mailtje sturen.

 


Eindelijk een forum gevonden met mede slachtoffers! Ben benieuwd wanneer kpn reactie krijgt van Amazon. En shrekky van Epic games. Ben namelijk special naar kpn glasvezel gegaan voor Fortnite.

 


Same shit hiero. Nog niet opgelost!