Skip to main content

Beste KPN medewerker,

na een laatste bezoek van de KPN monteur ( enkele maanden geleden ) deed de monteur mij de toezegging dat KPN de gegevens van de oude modem ( die ik niet meer heb ) te verwijderen uit de database omdat mijn huidige modem deze gegevens steeds oppakt en ik dan geen goeie verbinding heb.  Dat gebeurede ook enkele maanden en nu staat de oude modem er weer en heb ik het probleem weer terug.   Ik kan niet inloggen in de oude modem omdat ik daar geen gegevens meer van heb.  Daarom wil ik KPN vragen om de modemgegevens wederom te verwijderen

hoe kan dit definitief opgelost worden ?

@RinyM Welkom op het forum. 

Wat lastig dat deze situatie zich voordoet, ik neem aan dat je bedoelt dat het netwerk nog ziet dat de vorige Experiabox uitzond? 

Heb je dit probleem op 1 apparaat of op meerdere apparaten? Wellicht dat het al lukt om er uit te komen met de optie "netwerk vergeten"?


Lijkt me dat hier de naam en wachtwoord van het WiFi netwerk bedoelt word. Als je een andere Experiabox of KPN Box van KPN krijgt, dan neemt deze de WiFi naam en wachtwoord van de oude Experiabox over. Dat hoort zo. 

Wil je dat niet, wijzig dan de WiFi naam en wachtwoord op deze pagina:

https://www.kpn.com/service/internet/wifi/wijzigen/servicetool-wifi-ssid-wachtwoord-wijzigen.htm


Hallo Nick 83,  bedankt voor je reactie, maar naar mijn mening is het zo dat je ALTIJD de naam die je op de nieuwe modem ziet de modemnaam en dat is nu degene die bij mij nergens in beeld komt om te selecteren. Het wifinetwerk wat jij denk ik bedoeld heb je gelijk, dat wordt altijd overgenomen.  Ik heb inmiddels telefonisch contact gehad met KPN en die zien bij mijn aansluiting GEEN enkele modem in beeld, dus er is duidelijk iets mis. Ik zie mijn oude modemnaam ( van jaren geleden ) wel in beeld en mijn huidige niet maar weet van die oude modem geen wachtwoord meer en die kan niemand me geven.

KPN beloofde me afgelopen vrijdag dat ze de komendeweek het probleem gaan bekijken, dus wordt vervolgd


@RinyM Welkom op het forum. 

Wat lastig dat deze situatie zich voordoet, ik neem aan dat je bedoelt dat het netwerk nog ziet dat de vorige Experiabox uitzond? 

Heb je dit probleem op 1 apparaat of op meerdere apparaten? Wellicht dat het al lukt om er uit te komen met de optie "netwerk vergeten"?

Beste Rutger, bedankt voor je reactie, maar met netwerk vergeten lukt het niet.  Het betreft echt de modem die niet in beeld komt , zie verder mijn reactie naar Nick83, ik wacht af of KPN dit op kan lossen


@RinyM kunt u een schermafdruk maken en hier plaatsen van wat u bedoelt?Â