Skip to main content

Hallo,

 

Telkens wanneer ik via mijn KPN iets probeer aan te passen of bijvoorbeeld mijn wifi snelheid wil verbeteren krijg ik de foutmelding:

 

Er gaat iets fout bij het ophalen van de gegevens van je thuis abonnement, probeer het later nog eens.

Ik heb ook de thuis app gedownload en ook hier krijg ik deze foutmelding.

Ik heb het modem al gereset en het wachtwoord veranderd maar ik wil gewoon via mijn kpn deze zaken kunnen doen.

Graag uw advies!

 

 

Welkom op ons forum, @Question Mark! Leuk dat je ons gevonden hebt. Balen dat je jouw producten niet kunt inzien in MijnKPN. Heb je al geprobeerd om de MijnKPN app opnieuw te installeren? Mocht dit niet het gewenste effect hebben, dan kan het helpen om jouw producten te ontkoppelen. Dit kan via de webbrowser versie van MijnKPN. Als je naar ‘Producten’ gaat, zie je onderaan de optie om producten te verwijderen. Wanneer je de producten hebt verwijderd, kan je ze hier ook weer toevoegen. Ik ben benieuwd of dit helpt.


Beste Denise_, bedankt voor je snelle reactie!

Het is echter niet zo dat ik de producten niet kan inzien maar ik kan wanneer ik ingelogged ben bijvoorbeeld niet de wifisnelheid aanpassen of andere dingen regelen want dan krijg ik bovenstaande foutmelding.

Ik ga proberen ,wat jij heb voorgesteld om te zien of het dan wel lukt…

 


Ah, je hebt dus problemen met de KPN Thuis app. Maak je gebruik van SuperWifi of Experia Wifi? Dan kan het helpen om deze apparaten een reset te geven.


Bedankt Denise, dat heb ik al een keer gedaan en wel omdat ik mijn wifi wachtwoord wilde wijzigen. Had het namelijk gedeeld met een buurvrouw( die in afwachting van haar aansluiting was) maar dat wilde ik niet zo houden natuurlijk. Het probleem bestaat echter nog steeds. De thuisapp wil ik niet gebruiken.Ik wil  het gewoon via mijn desktop computer kunnen regelen.


Het wijzigen van de wifi gegevens kan via onze online servicetool Wifinaam en –wachtwoord wijzigen. Het is dan wel belangrijk dat je bent verbonden met jouw wifi netwerk. Lukt het via de servicetool niet, dan kan je ook inloggen op het modem zelf. Instructies hiervoor vind je op onze website: