Skip to main content

Ik had altijd Ziffo. Zelden tot nooit gedoe. Sinds dir voorjaar glasvezel en een abonnement bij KPN. Dit is al de 4e keer in nog geen half jaar tijd dat internet er een dag uitligt. "Storing in de regio" wordt er elke keer van gemaakt. In mijn regio is de afgelopen jaren niks bijzonders veranderd. Wanneer stoppen de internetstoringen? War kunnen jullie me aan precieze info geven waarom dit steeds gebeurt? Wat gaat hieraan gedaan worden? Wat kan ik in de toekomst verwachten hierin?

zie ook hier: Uptime belabberd | KPN Community


Goedemorgen @Ricardo de Goede , bedankt voor je bericht al is de aanleiding natuurlijk een stuk minder :(

Kan me goed voorstellen dat dit een tegenvaller is en dat je dit niet meteen had verwacht. In een half jaar tijd 4 x een storing waardoor je geen internet had, is ook wel veel. Een verklaring heb ik niet meteen voor je, mede omdat ik geen gegevens van je hebt. Als jij je forumprofiel in zou willen vullen en een seintje kunt geven zodra je dit hebt gedaan, dan kan ik eens mee gaan kijken. Of ik op basis daarvan kan achterhalen waarom je in een halfjaar tijd 4 x storing hebt mogen ervaren, kan ik niet garanderen maar ik wil uiteraard wel voor je kijken wat ik eventueel wel kan achterhalen!


Beste Jan,

 

Ik heb zo gauw geen klantnummers e.d. gevonden, maar mijj basisgegevens staan nu ingevuld en daarmee kan je mij vinden in jullie systeem.

 

Ook vandaag weer gedoe dat internet af en toe kort uitvalt en dan binnen een of twee minuten weer aanspringt. Wat antwoorden en realistisch perspectief op de toekomst zijn wel nodig, dus niet 'eventueel'. Anders levert KPN niet wat er in het contract afgesproken is en dan stap ik over met een goeie bak negatieve reclame die ik zao verspreiden. Dit is gewoon waardeloze onzin zo. Nooit eerder zoveel gedoe gehad bij andere providers.


Goedemorgen @Ricardo de Goede en bedankt voor de terugkoppeling!
Wat ik zie, is dat er nog een ticket openstaat. Dit houdt in dat de technische dienst hier nog steeds naar aan het kijken is. Wat er precies aan de hand is, durf ik vanaf hier op dit moment nog niet te zeggen. Ik ga er dan ook vanuit dat mijn collega's van de technische dienst hierover nog contact met je op gaan nemen en zij kunnen jou dan meer vertellen over de oorzaak van de problemen die je ervaart. 


Hoi Jan,

 

Bedankt voor je antwoord. Kan je voor mij af en toe in de gaten houden hoe het ervoor staar met het contact vanuit je technische collega's? Ik krijg wel van die algemene sms'jes en mailtjes, kaar die geven tot nu tor geen antwoord op de vragen die ik hier heb gesteld.


Hoi Jan,

 

Bedankt voor je antwoord. Kan je voor mij af en toe in de gaten houden hoe het ervoor staar met het contact vanuit je technische collega's? Ik krijg wel van die algemene sms'jes en mailtjes, kaar die geven tot nu tor geen antwoord op de vragen die ik hier heb gesteld.

Geen probleem @Ricardo de Goede!
Ik ben niet in de gelegenheid om dit pro actief voor je in de gaten te houden maar mocht het te lang duren, mag je altijd een bericht sturen via deze weg! 


Reageer