Skip to main content

Goededag .ik heb een fritzbox 7380 bij jullie besteld.  Alleen geeft hij aan dat het geen internet heeft terwijl ik alles aangesloten heb. En ik heb geen computer. Moet ik de fritzbox tegelijker.tijd aansluiten met de tv ontvanger ? Ik kom er gewoon niet uit . Ook met het wachtwoord invoeren geeft ie steeds onjuist aan . Wie kan me.helpen met het beantwoorden op me.vragen .heel erg bedankt alvast

Goedemiddag @Trotsemama86, in jouw bestelbevestiging staat een datum waarop jij de apparatuur kunt aansluiten. Is die datum nu al? Anders zal je moeten wachten tot de activatiedatum. Je kunt op onze website terecht voor meer informatie over het aansluiten van een Fritz!box


Goedemiddag Jeroen. Ja die kon ik allang aansluiten . Maar ik kom er gewoon niet uit . Ik heb fritzbox 7583


Zonder vaste aansluiting via een LAN kabel word het lastig, je zal toch het KPN profiel moeten selecteren in de Fritzbox voordat je verbinding kan maken met internet.

Heel misschien lukt het via de WiFi, moet je kijken of je kan inloggen in de Fritz.

IP is bij Fritz meestal 192.168.178.1