Skip to main content

Beste,

-

vandaag 21juni ging nieuw abonnement in van Ziggo naar KPN glasvezel. Details zie profiel.

De glasvezel Genexis mediaconverter blijft de Connection led groen knipperen. De FritzBox geeft melding via de Wizard start dat er geen PPPoE beschikbaar is.

-

2e item graag mijn mobiele nummer (zie profile( invoeren zodat ik gebruik kan maken van de Service Plus nummerherkenning.

 

Graag terugmelding beide items.

thx,

 

Hi @jfzted! Ik zie niet goed waarom, maar er gaat iets mis tijdens het wijzigen van de gegevens. Dit kan komen doordat er nog een order open staat.

Om die reden wil ik graag wachten tot na de monteur geweest is voor ik het weer probeer. 

Als je tot die tijd belt vraag dan naar de Service Plus. Een collega verbindt je dan direct door. 

Wil je hier na het bezoek van de monteur laten weten wanneer de verbinding is opgeleverd? Dan verander ik gelijk dan de gegevens voor je. 🙂


thx @Bram_ 

KPN monteur is vanmiddag 27 juni langs geweest.

Deze heeft andere XGS-PON Genexis op de ONT aangesloten, deze aangemeld. Maar de connection led bleef met de 2e Genexis ook knipperen.

Monteur heeft dit doorgegeven aan Infra:

Installatie specificaties De bestelde producten en diensten zijn niet volledig geleverd. Oorzaak: 20. Herplannen ivm geen licht/synch/data/internet Opmerking monteur Ont blijft knipperen blijkbaar geen licht. met infra gebeld En kruising geconstateerd. Gaat om een pop waar ik niet in kan. Ondergronds aangestuurd en klant wordt zsm gebeld. SIR202306277632

Terwijl ik dit intik belt Infra voor nieuwe afspraak. Dit is nog vanmiddag 27 juni... 

 


helaas @Bram_ de 2e monteur is ‘s middags niet langs gekomen.

Status vandaag 27 juni XGS-PON Genexis  blijft de Connection led knipperen.


@Bram_  monteur kwam alsnog na 19u….  Samen met een collega met lichtpen de glasaansluiting in huis en in de POP centrale gechecked. Deze verbinding was in de POP verwisseld met andere aansluiting. Gecorrigeerd en de connectie op de XGS-PON kwam daarna direct binnen. Vervolgens  de Fritz! en de TV+ aangesloten, deze werken beide.

…Tegelijkertijd kwam via de sms/email de melding binnen dat Ziggo per direct haar abonnement stopt.   Letterlijk geen minuut zonder internet ;-)

thx, 


@Bram_  monteur kwam alsnog na 19u….  Samen met een collega met lichtpen de glasaansluiting in huis en in de POP centrale gechecked. Deze verbinding was in de POP verwisseld met andere aansluiting. Gecorrigeerd en de connectie op de XGS-PON kwam daarna direct binnen. Vervolgens  de Fritz! en de TV+ aangesloten, deze werken beide.

…Tegelijkertijd kwam via de sms/email de melding binnen dat Ziggo per direct haar abonnement stopt.   Letterlijk geen minuut zonder internet ;-)

thx, 

@jfzted zo hoort het. En zo hoor ik het graag! Blij dat alles goed is afgerond. 🙂


Hi @jfzted! Ik zie niet goed waarom, maar er gaat iets mis tijdens het wijzigen van de gegevens. Dit kan komen doordat er nog een order open staat.

Om die reden wil ik graag wachten tot na de monteur geweest is voor ik het weer probeer. 

Als je tot die tijd belt vraag dan naar de Service Plus. Een collega verbindt je dan direct door. 

Wil je hier na het bezoek van de monteur laten weten wanneer de verbinding is opgeleverd? Dan verander ik gelijk dan de gegevens voor je. 🙂

Hi @Bram_ 

je gaf aan dat bij wijzigen van mijn gegevens er iets mis gaat. Zou je dit weer willen checken? Op dit moment heb ik werkend internet, fritz!box en KPN+ tv, maar in MijnKPN App staat bestelstatus op 10 juli. Een nieuwe monteur afspraak (niet door mij aangevraagd) is gecanceld omdat alles werkt. Issues nu zijn dat ik geen 2e KPN+ tv kan bestellen en geen e-mailaccount kan aanmaken omdat bestelling nog niet is afgerond….??    Of toch maar gewoon 10 juli afwachten.

thx, 


@jfzted ik heb hier navraag over gedaan. Ik moet nog voor je uit laten zoeken of hier nog een monteur ingepland moet worden of dat het door de technische dienst achter de schermen opgelost moet worden. 

Ik wil voorkomen dat ik een monteur inplan en een fijne dag wens, waarna morgen bericht komt dat deze geannuleerd is. 

Zodra er nieuws is laat ik het je hier weten. Ik verwacht dat dit over 3 dagen zal zijn.