Skip to main content

Beste,

Na contact met KPN telefonisch hier een bericht plaatsen.
Ik kan sinds ik de V14 modem heb geen verbinding meer maken met ftp op mijn server met KPN IP.
Zodra ik een VPN gebruik en ik de uitzondering uit de firewall haal van mijn server wel, maar dat is niet de bedoeling.
Iemand een idee hoe dit op te lossen, helpdesk via telefoon kpn weten het niet en zeggen dat het buiten de support omgaat.

Alvast bedankt
Mark

Inloggen op de KPN Box via http://192.168.2.254. En dan de firewall aanpassen. Want die houd het met standaardinstellingen tegen. 

@Marlon92 

Bedankt voor je reactie, inderdaad dat was het probleem.

Toch gek dat ze dit bij KPN zelf niet weten…..

Het valt buiten de ondersteuning denk ik...

@Marlon92 

Dat zou wel heel gek zijn! Hun leveren het Modem en hun stellen deze vooraf in, dus hun moeten dit wel ondersteunen.

Poorten forwarden doen ze ook niet. Valt ook buiten de ondersteuning. Ze gaan het niet uitleggen hoe het werkt. Dat moet ook zelf weten / uitzoeken. 

Nou ja, daar verschillen de dan over qua mening.
Hun leveren een Modem bij hun diensten, en hun stellen het vooraf in en dat is prima.
Echter met een probleem als dit vind ik wel dat hun wel de “know how” moeten hebben van hun eigen apparatuur en instellingen, en al helemaal qua “netwerk”, daar de internetverbinding ook “hun” netwerk verbinding is.

En het feit dat ik van u de oplossing moet krijgen via een forum van hun, en ook geen reactie van uberhaupt een “Moderator” is op zich ook wel raar.

Desalnietemin ben ik blij met uw hulp, heel erg bedankt hiervoor!

Reageer