Skip to main content

 Beste forum leden,

Enige maanden geleden zijn wij eindelijk over gegaan op glasvezel. Omdat er volgens de monteur andere software/ firmware op ons modem geinstalleerd moest worden is het modem compleet gereset. Dit vanwege de overgang van Telfort instellingen naar KPN. In de oude situatie hadden wij de optie ouderlijk toezicht  aanstaan. (Met ouderlijke toezicht kun je navigatietijd per aangesloten apparaat instellen. Stel met een tijdslot het gebruik van internet voor elk apparaat in.
U kunt via 'Overzicht' een MAC-lijst toevoegen)Dit werkte altijd naar behoren. Sinds de update werkt deze functie niet meer. Graag zou ik willen weten of dit verholpen kan worden of is er andere manier om wifi tijd  voor bepaalde apparaten te beperken? 

Groeten, Geurts1974

@Alexandra bedankt voor de terugkoppeling, ik wacht het rustig af. 


Beste KPN,

En wat is het geworden met de “Ouderlijk Toezicht”? Het werkt volgens mij nog steeds niet.

Heb de vorige comments gelezen en IPV6 uitzetten would do the job.

Ik heb inmiddels IPV6 uitgeschakeld, heb parental control aangezet voor mijn telefoon en laptop, als nog heb ik verbiending met internet.

 

met vriendelijke groet.

 

Hi @Mani92, goed dat je het aankaart!

We hebben intussen een uitgebreide uitleg voor het instellen van ouderlijk toezicht op de Experia Box V10A. Heb je deze stappen gevolgd?

En heb je je telefoon en laptop ook herstart na het instellen? Het is wel een bekend iets dat als je internettoegang blokkeert voor een apparaat dat met internet verbonden is, het niet direct pakt. Maar dat als het apparaat vervolgens van internet afgaat, het daarna niet meer kan verbinden zolang het geblokkeerd is.