Skip to main content

Ik ervaar ook een gaming probleem. Modem is niet defect, maar ik loop tijdens het cloud gamen met Google Stadia tegen de veroudering aan van de modem. De V8 heeft geen 5ghz ondersteuning en dat wordt wel echt aanbevolen door Google. Ik hoop dat het mogelijk is om deze toch te vervangen.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Je kunt je netwerk uitbreiden met (een) Access Point(s) met 5 GHz, zoals de KPN SuperWifi's.


Je bent waarschijnlijk niet zo'n fanatieke gamer want anders zou je wel weten dat de echte gamer het bekabeld doet.:wink:


Je kunt je netwerk uitbreiden met (een) Access Point(s) met 5 GHz, zoals de KPN SuperWifi's.

 

 

En die zetten je signaal dan om? 2,4 kan dan toch niet ineens 5ghz worden?

 

 


Je bent waarschijnlijk niet zo'n fanatieke gamer want anders zou je wel weten dat de echte gamer het bekabeld doet.:wink:

Jawel ik heb ook bedraad. Maar Stadia maakt het mogelijk triple A games te spelen op oude laptops/tablets/telefoons. Vandaar dat ik ook goede wifi wil.


Helaas nog altijd niet goed. Met mijn wifi snelheid is niks mis, maar Google Stadia doet het pas goed op 5ghz helaas.  Dat staat ook op alle fora. Iets wat de V8 niet bezit. 


Helaas nog altijd niet goed. Met mijn wifi snelheid is niks mis, maar Google Stadia doet het pas goed op 5ghz helaas.  Dat staat ook op alle fora. Iets wat de V8 niet bezit. 

Hallo @Takje , dan kun je dus, zoals eerder geadviseerd, een AP (access point) kopen die beide banden wèl ondersteunt.

 


Je bent waarschijnlijk niet zo'n fanatieke gamer want anders zou je wel weten dat de echte gamer het bekabeld doet.:wink:

Ik ben het eens 100% eens met jou. :joy: , ik wilde dat met een andere tekst ook schrijven. Een gamer heeft ook geen draadloos toetsenbord en geen draadloze muis. Het wordt natuurlijk wat anders als het bijvoorbeeld om een PS van Sony gaat. :joy:


Dat ik dit nog mee mag maken @CorL Dat jij het met me eens bent.:joy:


Zoals ook al eerder gezegd, ik ben wel degelijk een gamer. WoW, FFXIV, Battlefield, dat soort spul doe ik uiteraard bedraad. Google Stadia is echter ideaal om eens op de bank een iets minder intens en complex spelletje te doen, maar nog wel van een hoge kwaliteit. (Niet van de vreselijke mobile games van Zynga/Glu/Tencent.) 
Ik ga niet een dure AP aanschaffen terwijl ik 2 meter van de modem af zit. Dat is toch wel begrijpelijk? Dan span ik wel weer een draadje...