Skip to main content

Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het nu helemaal in orde is! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel. 

Beste mensen.

Ook ik check het nieuws over dit onderwerp op het KPN-forum regelmatig omdat, zoals veel mensen, ook ik tegen het probleem aanloop, dat je niet kan internetten met een gast-wifi SSID, in combinatie met Sneller Internet Buitengebied, op mijn Experia-Box V10.

Zo afentoe probeer ik het weer eens, al bijna 2 jaar zonder succes.

Nu las ik ook op het KPN-forum dat er half augustus-2020 een nieuwe firmware voor de Experia-Box V10 is uitgerold, versie V1.01.00T03.8V3. Volgens KPN zitten er alleen wat bandsteering aanpassingen in deze nieuwe versie.

Denk, laat ik toch nog eens mijn gast-wifi proberen. En wat schetst mijn verbazing, nu werkt het!!!

Zou dit misschien toch met deze nieuwe firmware te maken kunnen hebben? En ben ik de enige waarbij gast-wifi in combinatie met Sneller Internet Buitengebied ineens wel werkt, of zijn er meer gelukkigen?

 

*Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Ik had het nog niet eerder gelezen. Goed nieuws en leuk dat je het met ons deelt. Ik heb dezelfde combinatie aangevuld met experia wifi's.  Dan heb je sowieso een gasten netwerk.


Inderdaad goed nieuws @William B:smiley:

Net als jij ben ik best benieuwd of andere gebruikers dit ook ervaren, zo ja dan is de kans groot dat er met deze update inderdaad iets is aangepast dat het gastnetwerk ten goede komt :relaxed:


Interessant. Mijn ADSL+4G modem is zeer instabiel sinds ongeveer 2 weken. Misschien heeft de firmware toch meer aan geraakt dan alleen wat wifi wijzigingen.

 

 


Bij mij slechts af en toe internet op het gastnetwerk, tenzij ik de kabel naar het 4g modem eruit trek dan werkt het super (en uiteraard traag). Wellicht moet er ook een firmware update voor superwifi komen??


@MikeVe die combinatie werkt niet en zal ook nooit gaan werken. Maw je kunt het gastnetwerk niet gebruiken als het 4gmodem aangesloten is op het modem.