Skip to main content

Hallo,

Ik heb sinds een maand of twee een probleem met mijn 4G ontvangst. Ik verblijf in Belgiƫ en heb mijn roamimg aanstaan. Altijd als ik mijn telefoon opnieuw opstart heb ik een kwartier 4G ontvangst en daarna veranderd het teken van 4G naar een R met 2 of 3 streepjes ontvangst. Is er iets met mijn instellingen? Ik heb even hulp nodig. Het zou fijn zijn gewoon weer van mijn 4G gebruik te kunnen maken in plaats van steeds mijn telefoon te moeten herstarten.

@roosjochemsĀ Welkom op het forum. Wat lastig dat je 4G verbinding steeds wegvalt. Wat zou kunnen is dat je toestel na een tijdje contact maakt met een ander netwerk in BelgiĆ«, we zouden even kunnen kijken of we handmatig een netwerk zouden kunnen zoeken. Mag ik vragen wat voor toestel je gebruikt? Zou je voor mij ook je forumprofiel willen invullen? Dan kan ik je gegevens er bij pakken wanneer nodig.Ā 


@roosjochemsĀ Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!