Skip to main content

Hallo,

 

de buren (mijn ouders) hebben een tijdje terug meerdere mails gehad dat hun gratis 1 gb upgrade kregen. Ze moesten dan iets activeren en erna modum opnieuw opstarten. Ze hebben glasvezel. Beiden zijn we tegelijk via een verkoper lid geworden van kpn. Hoe kan het dat wij deze upgrade niet hebben en kan dit geregeld dus ook voor ons worden gezien we hetzelfde hebben?

 

 

 

Dat gaat puur willekeurig. Wij hebben vandaag ook een flyer ontvangen dat onze snelheid omhoog gaat. Na ongeveer iets meer dan 1 jaar klant te zijn. KPN is geen club of vereniging waar men lid van wordt 😉


Nou sorry voor mijn woordkeuze.  Klant geworden 😉. Ik betaal er voor 


Nou sorry voor mijn woordkeuze.  Klant geworden 😉. Ik betaal er voor 

Sorry is niet nodig, u betaalt voor de bestelde snelheid dus dat is prima. Mogelijk krijgt u ook wanneer u het niet verwacht een aanbod.


Hi @Daan6! Als je de snelheid die op je contract staat niet krijgt, laat dit dan weten. Dan zetten we dat recht. 

Dat kan via het forum. Vul als je dit wilt je profiel in. Dan kan ik bij je gegevens. 

Dat kan ook telefonisch. Dat is altijd sneller. Bel in dit geval naar 0800-0402.

Wil je hier laten weten of verdere hulp nog nodig is?


Hallo,

 

dat staat niet in ons contact. Zoals genoemd kregen de buren dit aanbod om van 200 naar 1 GB te gaan gratis. Waarom als we tegelijk klant zijn geworden en als enige aan deze straat wonen hebben wij dit aanbod niet gekregen? Of hoe kan het dat wij dit niet hebben ontvangen? 
 

ik begrijp uit andere berichten dat dit willekeurig is klopt dat?


Ja. Het is gewoon willekeur.