Skip to main content

Goededag, ik probeer mijn bestelling te annuleren maar tot de 2de keer geen bevestiging per e-mail ontvangen. Ook niet in spam.

Eerste poging via annulering formulier, maar niks terug gehoord. Tweede poging was via bellen klantenservice, wordt beloofd dat een e-mail binnen 10min met bevestiging van annulering zal krijgen maar dat is niet gebeurt. 

Derde poging was weer via klantenservice bellen, wordt wel gezegd dat het geannuleerd is maar dat de bevestiging tot 3 dagen kan duren per e-mail te krijgen. 

Dit klikt allemaal raar. Ik wil gewoon schriftelijk een bevestiging van annulering krijgen want mijn bedenktermijn loopt zondag af.

Kan iemand me misschien hier helpen een bevestiging per e-mail optijd te krijgen? 

 

Met vriendelijke groet. 

Opvallend dat er hier helemaal geen hulp of reactie krijgt en helemaal geen schriftelijk bevestiging van KPN dat mijn bestelling geannuleerd was. 

Heel professioneel dit. 


Hoi @Mkara, welkom op het forum. Oei, vervelend om te horen. Ik kan je hier vast mee helpen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan help ik je graag verder!


Hoi Sebastian

Hoi @Mkara, welkom op het forum. Oei, vervelend om te horen. Ik kan je hier vast mee helpen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan help ik je graag verder!

Hoi Sebastian, mijn profiel is al ingevuld. 


Bedankt @Mkara, ik zie inderdaad dat de bestelling geannuleerd is. Echter was het pakket nog niet actief dus ik denk dat er daarom geen bevestiging van annulering verstuurd wordt.  Je kunt een print screen maken van mijn bericht. Bij deze bevestig ik dat de bestelling geannuleerd is.


Bedankt @Mkara, ik zie inderdaad dat de bestelling geannuleerd is. Echter was het pakket nog niet actief dus ik denk dat er daarom geen bevestiging van annulering verstuurd wordt.  Je kunt een print screen maken van mijn bericht. Bij deze bevestig ik dat de bestelling geannuleerd is.

Bedankt. Dat is de enige wat ik wilde :thumbsup_tone3:


@Mkara Geen probleem!