Skip to main content

beste kpn ..ik heb sins vanmorgen geen internet alle standaard procedures al gedaan maar dit blijft die aan geven zit met 3 kids waar van 1 zwaar autistisch nu zonder tv en internet ..

 

en dan maandag pas een monteur sturen .. 

leuk man met de jaarwisseling zonder internet en tv ..

ik zeg je dat buiten die kabels in die kast er uit getrokken is ..

dit hebben we al un x gehad .. 

Hallo @rachelletje , dus je hebt al gebeld via 0800 0402 en KPN kan pas 2 januari 2023 een monteur sturen?


ja heb al met kpn gebelt .. 

en idd 2 januari kunnen ze pas een monteur sturen ..

te belachelijk kan ik je zeggen 


ja heb al met kpn gebelt .. 

en idd 2 januari kunnen ze pas een monteur sturen ..

te belachelijk kan ik je zeggen 

Hallo @rachelletje als je ook een mobiel van KPN hebt zou je die als hotspot voor internet kunnen gebruiken en daar met je tablet of pc op inloggen en kan KPN bij monde van een moderator je extra datategoed geven.

Vul in het privé-deel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummer(s) en laatste 4 cijfers IBAN in, dan kan een moderator misschien nog iets voor je betekenen.

Succes.

 


ik ben er al achter mijn glasvezel is uit de wijkkast getrokken .. dus nu maar weer aan de telefoon zodat ze zit kunne  maken .. 


Hallo @rachelletje hoe ben je dat te weten gekomen?


@JanD  via een monteur .. 

hang nu al un uur met ze aan de tel ..


@rachelletje Ik kwam je topic tegen en ik was benieuwd of alles al is opgelost? Het is niet leuk om zonder diensten te zitten tijdens de jaarwisseling, mijn excuses daarvoor. Post gerust nog even een berichtje als we iets kunnen doen!