Skip to main content

Ik ben pas lid van jullie vanaf 14 juli en heb helaas geen internet en tv dit duurt al 5 dagen.monteur zou dan over 3 dagen bellen maar helaas niets gebeurt. Ik kan mijn werk niet doen en tekeningen betalen ook niet. Ik heb de tekeningen geblokkeerd als ik niets heb betaal ik ook niet. Ook heb ik een klacht neer gelegd bij de KPN want dit is niet noaal. Ik krijg spijt dat ik naar jullie ben over gestapt. De monteur heeft het wachtwoord veranderd nu kan ik niets meer

verplaatst

admin: eigen topic aangemaakt

Heeft het eerst wel gewerkt?


Ja 1 dag daarna steeds in storingen ,ik konden het bekijken van de kpn soms wel 6 keer per dag. Ik word er niet goed van deze modem is te nieuw je moet alles nieuw kopen en dat doe ik niet. Er werd gezegd dat ik de modem van hiervoor moet hebben maar die krijg ik niet dus geen tv en bellen doen zij ook niet


Hoi @Yerleurgesteld . Welkom op het forum.

Ik begrijp dat al je diensten zijn uitgevallen? Welke lampjes branden er op de experiabox?

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?


Aan het internet brand niet dus geen aansluiting wat kan ik hier aan doen sorry voor de late reactie


Ik moet even weten wie je bent. Daarvoor heb ik je gegevens nodig. Kun jij die in het profiel zetten? Dat is afgeschermd en daar kan ik alleen bij.

Als ik je gegevens heb, kan ik onderzoeken wat er mis gaat.


@Yerleurgesteld Die beste @Erwin_ wacht nog steeds in spanning je reactie af. Ik overigens ook. :relaxed:


Wij hebben nu een advocaat genomen en die moeten wij vandaag bellen dat is van klachten.nl. ook een klacht ingediend bij de KPN. Nooit meer KPN ik ga ook iedereen waarschuwen voor deze vieze praktijken


Hallo @Yerleurgesteld ,een advocaat inschakelen is zinloos.

Je moet eerst KPN de kans geven om het op te lossen, daarom vroegen @Erwin_  en @Alex_P  om je gegevens in het privedeel van je profiel in te vulen om je verder te helpen, als je dat niet doet kan KPN je ook niet verder helpen, dat zal een advocaat je ook net zo vertellen.

Dus de onwil om tot een oplossing te komen ligt bij jou en dus niet bij KPN.

 


Als je langer dan 1 week op een monteur wacht en tot op heden nog niets ik zit met mijn werk en kan niets doen. Hoe zou jou baas reageren hierop niet leuk hoor. Maar de KPN heeft daar maling aan als het zo'n goed bedrijf is dan hadden zij het opgelost maar nee hoor niets van hun kan


Ik moet even weten wie je bent. Daarvoor heb ik je gegevens nodig. Kun jij die in het profiel zetten? Dat is afgeschermd en daar kan ik alleen bij.

Als ik je gegevens heb, kan ik onderzoeken wat er mis gaat.

Heeft u uw profiel al ingevuld?

Â