Skip to main content

Sinds kort zijn we aangesloten op KPN Glasvezel, dat ging soepel. vervolgens mijn abonnement omgezet naar max. snelheid. Gisteren is een monteur geweest om de aansluiting van WPON over te zetten naar XGS-PON, maar aanmelden mislukte (voorbereidende werkzaamheden bleken niet te zijn uitgevoerd),, terugzetten naar oude situatie van WPON werkt ook niet meer. Resultaat geen internet beschikbaar en KPN heeft niet eerder een storingsmonteur beschikbaar dan 3 mei.  Bellen via klantenservice levert eigenlijk alleen maar frustratie op, alles moet volgens protocol  en processen, waarbij efficientie ver te zoeken is. Kortom KPN laat je in de kou staan

Mijn norm voor klantenservice ligt echt ergens anders. Een probleem wat je veroorzaakt los je no matter what gewoon direct op. Zijn er ervaringen op dit forum om het proces te versnellen?

#storing #24h #hulp

 

Het is natuurlijk heel vervelend dat het zo loopt. Het is voor een bedrijf met 2.5 miljoen klanten helaas zo goed als onmogelijk om snel iets te "regelen". Tel daar de krapte op de arbeidsmarkt bij op en dan kom je al snel op langere wachttijden. Een moderater gaat hier reageren maar ik ben bang dat ze weinig of niets kunnen doen om het te versnellen. 


Waar ik mij "zorgen” om maak is dat de glasvezel verbinding heeft gewerkt en het probleem niet in de aansluiting zit maar in centrale. Een monteur aan huis gaat weinig toevoegen, en om daar tot 3 mei op te wachten totdat KPN weet wat ze moeten gaan doen vind ik vreemd.


Wat een vervelende situatie. Vul je vast je gegevens in in je forumprofiel? Een kpn moderator zal dan wat kunnen, en mogen, doen. Met die gegevens geef je nml toestemming dat ze in je administratie mogen. En tevens geef je de gegevens daarvoor.

Geef je hier even een seintje als je het hebt ingevuld. Die gegevens zijn afgeschermd daar.

Een moderator zal hier redelijk spoedig zijn, verwacht ik (na mijn headsup bij hen).

Heb je een mobiel abonnement bij kpn dan kan je een noodbundbul van 7 dagen krijgen om je apparatuur (laptop) via de Hotspot van je mobiel te gebruiken.


Hoi @WvdVl . Welkom op het forum.

Ik vrees dat ik die monteur niet kan bespoedigen maar ik kan wel een gratis bundel op een mobiel nummer van KPN zetten. Heb jij toevallig mobiele diensten van KPN?

Zou je in dat geval je profiel kunnen invullen en mij daarna hier een seintje willen geven?


Dank voor je reactie. Heb vandaag nog contact gehad en deze wordt inmiddels verstuurd. Maar gaat idd nog even duren.