Skip to main content

Beste,

Sinds 7 Juni geen diensten meer van kpn. Na annulering van upgrade internet snelheid.

Al die tijd hebben we noodpakket. Mijn vraag is gaan ze de verbinding überhaupt nog werkend maken, of laten ze het over aan de andere partij omdat ik een overstap heb aangevraagd. Moet ik het nu maar gewoon uitzoeken of wat?

Volgens mij zijn ze nog steeds tot aan de overstap verplicht om de diensten te leveren waar ik voor betaal. Abonnementskosten worden altijd keurig op tijd afgeschreven daar ligt het niet aan.

Niet normaal hoe ze met klanten omgaan!

Hallo @Luddie, ik heb direct je gegevens er even bij gepakt. Op 3 juli is er contact geweest met mijn collega. Ik zie een notitie staan dat jullie overeengekomen zijn dat, omdat je over wilt stappen naar een andere provider, de diensten niet meer aangesloten hoeven te worden. Is dat niet correct? Wanneer stap je over? En kan je in de tussentijd gebruik maken van het noodpakket?


Ik stap inderdaad over naar andere provider . Heb aangegeven dat ik helemaal klaar ben met hoe kpn omgaat met hun klanten. Ik ben al die tijd van het kastje naar de muur gestuurd. En als zoethouder krijg je iets opgestuurd wat ze noodpakket noemen. Sowieso heb ik NIET aangegeven dat ik geen diensten meer wens. 28 juli is overstap datum. Alleen zal daar wel weer extra weken bij komen omdat hoofdlijn zeer waarschijnlijk kpn netwerk is en het niet werkend is. Dus monteur zit met ellende 100 procent.


Dan is daar ergens een flinke miscommunicatie geweest, mijn excuses hiervoor! Het vervelende is dat als ik de afdeling nu nog eens aan ga sturen, de kans heel klein is dat het überhaupt nog voor 28 juli geregeld is. Mijn advies zou daarom zijn om toch gebruik te maken van het noodpakket. Als er eventuele mobiele abonnementen bij KPN zijn, kan ik daar ook nog een gratis weekbundel van 100 GB opzetten. Mocht je dit willen, laat het gerust weten.