Skip to main content

Is er van 8 op 9 juni ook een migratie van Telfort naar KPN uitgevoerd ? Geen telefoon en internet meer. Is de Experia box V8 nog bruikbaar na migratie of te oud? Als ik deze toch nog kan gebruiken,  dan hoor ik dit graag.

Wo 9 juni is er een nieuw modem toegezegd maar daar is e.e.a mis gegaan. Nog niets ontvangen.

*Admin: afgesplitst van een bestaand topic

Is er van 8 op 9 juni ook een migratie van Telfort naar KPN uitgevoerd ? Geen telefoon en internet meer. Is de Experia box V8 nog bruikbaar na migratie of te oud? Als ik deze toch nog kan gebruiken,  dan hoor ik dit graag.

Wo 9 juni is er een nieuw modem toegezegd maar daar is e.e.a mis gegaan. Nog niets ontvangen. 

 

Nu blijkt dat dit een bekend probleem is bij KPN.
Nieuwe modem heeft bij ons en bij vele buren niets geholpen. Hier moest een nieuw glasvezelmodem geïnstalleerd worden, en de verbinding moest worden omgezet omdat Telfort gebruik maakt van VLAN34 en KPN niet (ik dacht VLAN6).

Bij ons moest echt een monteur komen. 
Het schijnt dat de omzetting in batches gebeurd, omdat anders niet genoeg capaciteit bij de technische afdeling aanwezig is om overal alles fysiek om te zetten.

Wij zaten 10 dagen zonder internet en tv……..

Sterkte!


Pfff dit meen je niet. Dat ze dit bij de klantenservice dan niet meteen zeggen. Dank voor je bericht!


Hoi @Mijdrecht! Ben je er inmiddels uitgekomen met de klantenservice? Als wij hier iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik het graag. Maak in dat geval even een nieuw topic aan. 


Dag Lisa,

na een week en veel telefoontjes toch een nieuw modem ontvangen. Bij ons ging het dus mis bij de bestelling van het modem. Als de order geplaatst is en gewoon niet uitgevoerd wordt omdat de gegevens er niet goed in staan, dan kan de klantenservice niets doen omdat de order eerst uit het systeem gehaald moet worden. En dat duurde wel 4 dagen. Gelukkig had ik op di een resolute Mark aan de lijn en die heeft een nieuwe bestelling kunnen plaatsen.

Als ik een tip aan de KPN mag geven: zorg dat de persoon van de klantenservice dagelijks even kijkt wat de status is van het probleem. Nu moet je iedere keer zelf bellen en iedere keer een ander persoon aan de lijn. Doorverbinden naar de persoon van de klantenservice die je eerder aan de lijn hebt gehad, is niet mogelijk en tevens omdat men elkaar niet kent. 

Het installeren van het nieuwe modem was erg eenvoudig. Alles werkt weer. Dus opgelost.