Skip to main content

Goedemiddag,

Ik heb afgelopen vrijdag contact gehad met de backoffice over het feit dat de onderaannemer die glasvezel heeft aangesloten bij mij deze order heeft terug gegeven aan KPN, omdat zij zeggen geen contact met mij te kunnen krijgen. 
Nu ben ik afgesloten van alle diensten. 
Er zou een noodpakket gestuurd worden die ik gisteren op zou kunnen halen op een PostNL locatie, maar helaas……… Ik zit nu al sinds vrijdag zonder TV en internet. Dit frustreert mij mateloos en dan druk ik mij nog netjes uit. Hoe kan dit keer op keer fout gaan? Het is echt een hele slechte gang van zaken. Wie gaat dit oppakken en oplossen? 

Dar het noodpakket er niet is komt waarschijnlijk door de storm van vrijdag. Er zijn veel mensen die hun pakketjes niet hebben gehad. Sowieso was alles ontregeld.  Meer dan wachten tot na het weekend zit er nuet in ben ik bang. Heb je een mobiel abonnement bij kpn?


Dank je wel voor je reactie Joep. Ik heb geen mobiel KPN abonnement. Het gaat er mij om dat ik al vanaf december met KPN bezig ben voor mijn glasvezel aansluiting. Dat alles gewerkt heeft voor 2 weken en dat iemand zijn werk niet goed doet en dat ik gewoon afgesloten word van alles. 


Ik ga even aan de bel trekken bij een moderater.  Of ze nu iets kunnen doen weet ik niet maar dan kunnen ze in ieder geval even kijken wat er aan de hand is en kijken waar het noodpakket is. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze voor je aan de slag. 


Hi Karen, welkom op het forum. 

Wat naar dat ze geen contact met je konden krijgen en uiteraard dat je nu geen diensten hebt. Ook nog eens pech dat het net in het weekend gebeurt.

Als de backoffice geen contact kan krijgen sturen ze een bericht met het verzoek om contact op te nemen, helaas alleen niet op zondag. Heb jij dit niet gekregen?


Beste Alex, 

Ik heb afgelopen vrijdag met de backoffice contact gehad. Zij hebben ook het noodpakket geregeld. Echter gaat het mij erom, dat ik nu nog geen pakket heb. En dat er gewoonweg wederom fouten zijn gemaakt door KPN Netwerk. 
Nu mag ik hopen dat het pakket morgen op de afgesproken PostNL locatie ligt. Dan heb ik dus bijna 4 dagen geen tv en internet gehad………. 
 


Dan is dat in ieder geval al gedaan. Ik zie dat het pakket wel is aangemeld maar nog niet door Post NL in behandeling is genomen, ik verwacht door de drukte die ze de afgelopen tijd hebben. Ik heb het 3S nummer kunnen achterhalen. 

Laat ons hier morgen weten of het binnen is of in ieder geval de status is veranderd in de Track&Trace. 


De reden dat er vrijdag niks bij het PostNL punt lag komt gewoon omdat PostNL ervoor had gekozen om na 12:00 niks meer te bezorgen. Dus daar kan KPN opzich niet veel aan doen. Als de aannemer geen contact kan krijgen word deze teruggekoppeld naar KPNnetwerk die de opdracht heeft gegeven aan de aannemer. Dmv 088-0063744 optie 3 kan er een hiernieuwde afspraak ingeplande worden.


@Dragons Het pakket is vrijdagmiddag aangevraagd en zou zaterdagmiddag geleverd worden. En de aannemer is op 4 februari in mijn huis geweest en het NT kastje gemonteerd en aangesloten. Hij heeft nog gebeld om de lijn te controleren en kreeg akkoord. Paar dagen later heb ik het modem aangesloten en alles werkte naar behoren tot afgelopen vrijdag. Er gaat in de communicatie tussen aannemer, KPN Netwerk en KPN gewoonweg niet goed. Hoe moeilijk kan het zijn 🤷🏼‍♀️


@Alex_P Dank je wel Alex. Bedankt voor het achterhalen van de track & trace code. Ik geef morgen een update. Morgen is het maandag en zou er middels een telefoontje naar KPN Netwerk gewoon mijn aansluiting in orde gemaakt kunnen worden! Dat is wat ik wil. 


@Alex_P Het pakket heb ik in huis gelukkig 🙏🏻 
Nu maar afwachten hoelang het duurt om gewoon weer aangesloten te worden op de normale diensten. Ik ga natuurlijk niet akkoord met de nieuwe aansluit datum van 16 maart zoals vermeld in een e-mail die ik heb gekregen. Het is gewoonweg een administratieve kwestie, alles is aangesloten. 


Fijn dat het pakketje in ieder geval binnen is nu. Wat de datum betreft; ik heb daar helaas helemaal geen invloed op, als dit vanuit de Backoffice zo is bepaald. Zij zijn hier leidend in. Je zou het nogmaals via de Backoffice kunnen proberen om dit te wijzigen.