Skip to main content

Al twee weken zonder internet, monteur langs geweest die kon niets doen, zou een grond-ploeg komen..niemand gezien krijg wel een berichtje dat de storing is opgelost terwijl er nog niets werkt..uren in de wacht, alleen maar verkeerde info of mensen die je van het kastje naar de muur sturen..at the end.. hebben we nog steeds niets :-(

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @DeesjeB Dat klinkt alsof er iets goed kapot is geraakt. Kun je me iets meer vertellen? Weet je wel wat er precies mis is? Ik heb je gegevens niet bij de hand, dus ik kan niks zinnigs vertellen op dit moment. Ik wil uiteraard kijken of ik iets meer te weten kan komen. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Hoi @DeesjeB, we hebben nog niks weer van je gehoord. Is het inmiddels opgelost? Als we nog iets voor je kunnen doen, reageer alsnog en vul dan ook je gegevens in. Dan kunnen we met je aan de slag. 


Reageer