Skip to main content

Beste,

 

Vandaag was het zover, ik kon mijn glas aansluiten.

Maar helaas geen verbinding en monteur kan pas rond 12 juli ingepland worden. Ik zit dan te lang zonder internet i.v.m. thuiswerken.

Mijn huidige provider is vanaf morgen opgezegd door KPN omdat vandaag mijn aansluiting zou werken.

 

Is hier oplossing voor?

 

 


Ja, dan kun je een noodpakket aanvragen. Dat gaat via het telefoonnummer 0800-0402. 


Telefonisch konden ze mij niet helpen met een noodpakket.

Kan er misschien door een KPN medewerker via het forum worden gekeken of ook echt alles goed geactiveerd is.

Mijn afspraak staat nu pas voor 14 Juli.

 

Alvast bedankt.


Een noodpakket is enkel voor klanten die een storing hebben, niet voor nieuwe klanten. Een installatiedatum van de monteur kan niet naar voren worden gehaald. Helaas hebben we het ontzettend druk bij de monteursorganisatie door de uitrol van glasvezel en de vele mensen die daardoor KPN aanvragen.

Goed nieuws voor KPN, wat minder leuk nieuws voor mensen die glasvezel aanvragen.


Alleen zit ik nu wel zonder internet voor 2 weken.

Ik heb op advies van KPN mijn einddatum van mijn huidige leverancier op dezelfde dag van activatie laten zetten.

Is er dan echt geen andere oplossing vanuit KPN.

Kan er misschien nog een keer worden gekeken of de activatie goed is gegaan?

 

Alvast bedankt.


Alleen zit ik nu wel zonder internet voor 2 weken.

Ik heb op advies van KPN mijn einddatum van mijn huidige leverancier op dezelfde dag van activatie laten zetten.

Is er dan echt geen andere oplossing vanuit KPN.

Kan er misschien nog een keer worden gekeken of de activatie goed is gegaan?

 

Alvast bedankt.

Hoi @Timothyz en welkom hier op ons forum!

Ik zie dat er inmiddels toch een noodpakket is verstuurd, heb je deze inmiddels ontvangen en werkt dit?


Hi @JanZ_ Thanks!

 

Update over mijn post ik had vanmorgen weer gebeld.
En ik ben goed geholpen door uw collega.
Ik had gevraagd hoe het zat met mijn aansluiting. En ik kreeg vandaag te horen dat mijn huidige Ziggo aansluiting blijft werken tot dat de monteur doorgeeft dat alles werkt.


Helaas weet ik dat pas nu en konden uw collega’s dat niet eerder zo aan mij vertellen.
Dus het noodpakket is niet meer nodig inmiddels is er als het goed is een retourdoos verstuurd.

Maar nogmaals bedankt voor uw reactie en hopelijk dat 14Juli alles werkt 😊


Hi @JanZ_ Thanks!

 

Update over mijn post ik had vanmorgen weer gebeld.
En ik ben goed geholpen door uw collega.
Ik had gevraagd hoe het zat met mijn aansluiting. En ik kreeg vandaag te horen dat mijn huidige Ziggo aansluiting blijft werken tot dat de monteur doorgeeft dat alles werkt.


Helaas weet ik dat pas nu en konden uw collega’s dat niet eerder zo aan mij vertellen.
Dus het noodpakket is niet meer nodig inmiddels is er als het goed is een retourdoos verstuurd.

Maar nogmaals bedankt voor uw reactie en hopelijk dat 14Juli alles werkt 😊

Top, bedankt voor de update @Timothyz!
Een retourdoos is denk ik niet echt nodig omdat het noodpakket al in de doos zit die je zo retour kunt sturen. Maar dat is verder geen probleem hoor. Mocht er in de tussentijd iets zijn waarbij je hulp nodig hebt, laat het hier dan vooral weten :)