Skip to main content

Ik heb al sinds vrijdag geen internet, heb al ondertussen 5x gebeld elke x zegt een mederwerker wat anders of word er zefs een x opgehangen zonder enige hulp. Meerdere mensen in m’n wijk hebben geen internet en of tv en wat krijg ik net te horen van me laatste belletje Dat het probleem bij de backoffice ligt en dat wij geen contact met hun kunnen nemen. En dat hun er maar achter moeten komen. Waar slaat dat op het zijn toch je  collega’s. Moet ik nu en heel veel andere mensen wachten tot dat ze er zin in hebben om het op te lossen. Het is al corona alles gaat al online, ik heb lessen die ik moet volgen. Opdrachten die ik moet inleveren. En wat doet kpn eraan? Ja eh sorry we kunne geen contact opnemen. Ik neem aan dat ik ook voor de service betaal zie ik nergens terug. Er stond ook op de site dat het zondag klaar was uiterst 20:00 3x raden Nou nee. Geef me verdomme aub wat info over de gang van zaken want dit KAN ECHT NIET. Mij als klant zijn jullie al kwijt. 

Ps ik heb niet veel aan  extra gb bundels, fix gewoon de storing aub.

Hoi @Asim. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van onze diensten, helemaal in deze tijd. Aangezien er eerder telefonisch aangegeven is dat meerdere klanten in jouw wijk geen gebruik kunnen maken van internet lijkt dit niet te gaan om een storing op jouw adres. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in jouw KPN Forum profiel? Dan kan ik voor jou uitzoeken of ik meer informatie over deze storing kan vinden. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? 


Hoi @Asim. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van onze diensten, helemaal in deze tijd. Aangezien er eerder telefonisch aangegeven is dat meerdere klanten in jouw wijk geen gebruik kunnen maken van internet lijkt dit niet te gaan om een storing op jouw adres. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in jouw KPN Forum profiel? Dan kan ik voor jou uitzoeken of ik meer informatie over deze storing kan vinden. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? 
net gedaan!


Net gedaan


Bedankt voor  het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het gelijk voor je nagekeken. In jouw postcodegebied is op dit moment een storing. Meerdere klanten kunnen geen gebruik maken van internet. Dit is bekend en we werken al aan een oplossing. De laatste update over deze storing geeft aan dat de verwachte eindtijd op 16-02-2021, 15:30 uur staat. Onze excuses voor het ongemak.:disappointed_relieved:


Dit werd me ook zondag verteld dat het uiterlijk om 20:00 opgelost zou zijn. Ik zou het eerst zelf moeten zien om te geloven. Ik hoooop echt dat dat het geval is en vanmiddag opgelost is. Jij hebt meer info geboden dan 5 andere mensen konden in 3dagen😪. Bedankt daarvoor! En hopen dat ik niet weer wat hoef te schrijven😩😅


Krijg net een sms “storing duurt langer dan verwacht. We VERWACHTEN dat de stroring ROND 18-02-2021 om 18:00u is opgelost”. Wohoo 😩😩😤


Krijg net een sms “storing duurt langer dan verwacht. We VERWACHTEN dat de stroring ROND 18-02-2021 om 18:00u is opgelost”. Wohoo 😩😩😤

Dat is vreemd. Ik heb net meer informatie opgevraagd over deze storing. Het probleem zou inmiddels verholpen moeten zijn. Heb je al geprobeerd om jouw ExperiaBox te resetten?


Jaa al meerdere malen  het is  donderdag en het probleem zou zo gezegd gefixt moeten zijn, maar ik heb nog steeds geen wifi lampje blijft rood branden van de v10


Help me aub want ik word echt gek


Ik heb al een week lang geen internet jullie klantenservice maakt mij echt gek. Iedereen zegt wat anders. De een zegt dat het probleem al is opgelost de ander hangt zomaar op. Storing is al eens uitgesteld tot vandaag 18-02 en nog steeds niets ondanks dat een andere moderator  zei dat hij vernomen heeft dat het is opgelost. HELP ME AUB IK HEB INTERNET NOOOODDIIIIIGGG ( nee ik hoef geen extra 4g bundel) . Alles gaat online  tijdens deze **corona gedoe. Geef me eens wat nuttige info en onderneem actie. Ik ben het zo zat ik ga ook al overstappen maar dan ben ookweer 3 weken verder. HELP MEEE!


Sinds 1700 uur moet de storing zijn opgelost. Maar ik zie nog geen actieve verbinding inderdaad. Kun je per lampje vertellen in welke kleur deze brandt/knippert? Bekabeling er ook even uit gehad en opnieuw ingestopt zodat je zeker weet dat deze goed zit.


De enige lamp die mijn modem heeft is eentje aan de voorkant die nu rood brand en afentoe een blauwe knipperende aan de zijkant maar die knippert op dit moment niet.


Ik had  alle kabels al ook opnieuw er in gezet op t moment dat ik de modem uit en weer aan zet brand t voor 1a 2 sec groen en springt dan op een blijvende rood


Balen zeg! Het lijkt erop dat het modem defect is. Ik heb je daarom een nieuwe toegestuurd. Ik stuur je een privébericht met meer informatie.


Kan ik misschien een track en trace code ontvangen, zodat ik zelf ook kan kijken wanneer het aan komt.


Natuurlijk! Ik kan je vertellen dat volgens de Track & Trace het pakketje al klaar ligt op het servicepunt om opgehaald te worden. Ik stuur je de Track & Trace in ieder geval ook nog in een privébericht.