Wij zijn nu in Australië, SMS ontvangen met voordeel 2000 aan, dit werkt echter niet, ik krijg de melding dat dit met mijn abonnement niet mogelijk is. Een paar maanden terug in de VS werkte dit wel. Probleem is dat ik nu helemaal geen internet heb. Ik heb alle tips qua aan en uitzetten, manueel etc al geprobeerd.
Ik ben momenteel in China en krijg exact dezelfde reactie als ik de 2000 of 100 voordeelbundel aanvraag: het is niet mogelijk met mijn abonnement. Ik vind geen alternatieve optie op de KPN website. Is er een beschikbaar?
Nou, ik heb toegangspunt handmatig volgens KPN pagina ingesteld en ik heb nu in ieder geval internet. Voordeelbundel werkt echter nog steeds niet.
Hoi. Ik heb ook handmatig toegang tot internet met Data roaming. Alleen lopen de kosten zonder de voordeelbundel snel op. Ik zit bijna aan mijn limiet. KPN heeft aangegeven dat hierna de toegang tot internet zal worden geblokkeerd voor deze factuur periode.
Ik heb gebeld met kpn en ze hebben het nu handmatig aangezet, heeft wel 25 belmin gekost.....
Goedemorgen
We hebben hier ook een artikel over!
Hallo Thomas,
Bedankt voor je reactie, ik heb op de voordeelbundel geklikt welke zichtbaar was op mijn KPN, dit zou toch de nieuwste versie moeten zijn?
Groeten,
Dirk-Jan de Jong
In Australië heb je de Super voordeelbundel nodig, dit zie je als je de stappen doorloopt op kpn.com/buitenland. Zie je hetzelfde in de app?
Dat zag ik ook en ik had dan ook op de button Super Voordeel Aan geklikt, maar kreeg nog steeds de melding Super Voordeellanden 2000 is helaas niet mogelijk met uw abonnement.
Ah dat moet dan wel de juiste zijn inderdaad, ik heb er niet direct een verklaring voor waarom je deze melding zou krijgen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.