Skip to main content

Goedenmiddag,

Mijn internetverbinding (DSL) is vrijdag plat gegaan. Wifi werkte wel, maar de modem (V10) kwam niet online. Na bellen heb ik op zaterdag een nieuwe modem ontvange. Ik heb nu de V12. Wifi werkt wel, maar internet niet. Ik krijg dus de melding dat de modem geen verbinding kan krijgen.

Gisteren (maandag) is er een monteur langs geweest, die heeft een kabelbreuk vast gesteld. Hij heeft daarbij opgemerkt dat er ook glasvezel in huis ligt, dus dat ik maar over moet stappen. Dat zou hij regelen.  Sindsdien is het echter stil.

Hoe is zsm te regelen dat ik weer online kom? Eventueel met een noodpakket? Bellen met 0800-0402 levert niks op, dit heb ik inmiddels 5x gedaan.

Gisteren is me een noodmodem belooft, dat blijkt vandaag niet mogelijk. Gisteren is beloofd dat ik vandaag gebeld zou worden, dat blijkt vandaag binnen 5 dagen te zijn.

Ik heb een mobiel abonnement via Simyo, de aangeboden 100gb databundel helpt dan niet omdat dat alleen bij KPN mogelijk is.


Hio @internetter1, welkom op ons forum. 

Ook met het nieuwe modem geen internet dus. Dat is wel balen. Nu is er dus een kabelbreuk begrijp ik. Deze zit in de koperlijn als ik het goed begrijp. 

Oplossing van de monteur is om over te gaan op glasvezel. Alleen hoe staat het daar mee voor? Of hoe staat het met de oplossing van de kabelbreuk. 

Ik kijk het graag voor je na. Zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt. Dan kijk ik mee. 


Ok, heb het aangevuld


Hoelang heeft u al een glasvezelaansluiting in huis?


Sinds december 2020, tot nu toe werkte DSL naar alle tevredenheid, heb ik van KPN nog niks gehoord en er ook niet naar omgekeken.


@internetter1 Ik zie dat er vanmiddag actie is ondernomen door mijn collega's, en dat er een omzetting naar glasvezel is aangevraagd. 

Dit zal volgende week plaatsvinden. Ook zie ik dat er een dongel opgestuurd wordt, zodat er in de tussentijd daarvan gebruik gemaakt kan worden. 


Klopt, daar heb ik zelf voor gebeld met verkoop. Die konden het snel en netjes regelen. 

De datum van omzetting heb ik iets verplaatst ivm een vakantie, hopelijk gaat dit goed met het opsturen van het pakket.

De dongel zou goed nieuws zijn, dat leek telefonisch niet mogelijk.