Skip to main content

Vanaf 6 april (verhuisdatum) geen internet en wifi tot op heden wel de rekening betaald voor niets. In onze straat heeft iemand opdracht gegeven om het koper uit de grond te trekken en glasvezel erin te stoppen. Zou handig geweest zijn om er voor te zorgen dat je het kan verbinden wat nu niet kan. Er zit nog geen aansluiting in de meterkast. Heel fijn geregeld. Wacht al 2 weken op een telefoontje van KPN, niemand kan daar de telefoon vinden schijnbaar. 

Wordt een beetje vervelend dit geen internet of wifi hebben. Wij hebben een taxi bedrijf en moeten facturen e.d. verzenden. Kan niet. Wifi hebben we nu van de buurman omdat hij Ziggo heeft, de bofferd.

kreeg wel een mail dat er iets mis ging met de tv????? 5 gratis films…..die wil ik niet, en kan ook niet kijken. Jullie zijn grappig.

 

Laat eens iemand goed reageren en wat er gedaan gaat worden aan de betalingen die voor niets gedaan zijn.

Met vriendelijke groet,

M

Hebben de buren wel een verbinding via glasvezel? 


Hoi Nick, niemand met een KPN account heeft hier in de straat verbinding. Alleen buren met Ziggo. KPN heeft nog geen aansluiting gemaakt voor glasvezel. Zou in februari al op de planning staan.

Is te belachelijk voor woorden, wel betalen en niets krijgen. Kan gelukkig via WiFi van de buurman nog iets doen met mobiele telefoon.

Groet,

M


Vanaf 6 april (verhuisdatum) geen internet en wifi tot op heden wel de rekening betaald voor niets. In onze straat heeft iemand opdracht gegeven om het koper uit de grond te trekken en glasvezel erin te stoppen. Zou handig geweest zijn om er voor te zorgen dat je het kan verbinden wat nu niet kan. Er zit nog geen aansluiting in de meterkast. Heel fijn geregeld. Wacht al 2 weken op een telefoontje van KPN, niemand kan daar de telefoon vinden schijnbaar. 

Wordt een beetje vervelend dit geen internet of wifi hebben. Wij hebben een taxi bedrijf en moeten facturen e.d. verzenden. Kan niet. Wifi hebben we nu van de buurman omdat hij Ziggo heeft, de bofferd.

kreeg wel een mail dat er iets mis ging met de tv????? 5 gratis films…..die wil ik niet, en kan ook niet kijken. Jullie zijn grappig.

 

Laat eens iemand goed reageren en wat er gedaan gaat worden aan de betalingen die voor niets gedaan zijn.

Met vriendelijke groet,

M

Het klinkt alsof de infrastructuur nog niet gereed is. Je bent van KPN verbinding naar KPN verbinding verhuisd? Of kom je van een andere provider?

 


Van kpn naar kpn. Ze zien het als nieuwbouw. Maar is een huis van 1915. Gerenoveerd. Ze hebben tijdens de renovatie koper eruit getrokken. Maar vergeten glasvezel aan sluiten in de huizen. Ik zal dus met de hele straat die geen internet verbinding hebben moeten wachten tot kpn genegen is tot zij het gaan aansluiten. 

 

Fijn als je een bedrijf hebt. Dit gaat ons klanten kosten. Geen orders, facturen afspraken verzenden via internet. En dat in deze tijd. Ronduit slecht. 

En niemand kan echt zeggen wanneer glasvezel actief is. 

Met vriendelijke groet, 

M

 


Ze hebben tijdens de renovatie koper eruit getrokken.

Dat zal KPN niet gedaan hebben. Dat hebben dan de aannemers gedaan.


Van kpn naar kpn. Ze zien het als nieuwbouw. Maar is een huis van 1915. Gerenoveerd. Ze hebben tijdens de renovatie koper eruit getrokken. Maar vergeten glasvezel aan sluiten in de huizen. Ik zal dus met de hele straat die geen internet verbinding hebben moeten wachten tot kpn genegen is tot zij het gaan aansluiten. 

 

Fijn als je een bedrijf hebt. Dit gaat ons klanten kosten. Geen orders, facturen afspraken verzenden via internet. En dat in deze tijd. Ronduit slecht. 

En niemand kan echt zeggen wanneer glasvezel actief is. 

Met vriendelijke groet, 

M

 

Het is volgens mij dan gebruikelijk om jou gratis bundels voor je mobiele telefoon en/of een z.g. noodpakket te geven.  Als ik jou was zou ik daar toch nog even voor bellen → 0800 0402

 

En wat de kosten betreft.. Uiteraard kun je alles terugkrijgen voor de periode dat je nog geen werkende verbinding hebt. 


Noodpakket heb ik gekregen, digitenne is alleen tv, gisteren nog een pakket ontvangen voor WiFi

 Werkt niet hier.

En kpn en aannemer wijzen naar elkaar . Lijkt mij niet dat een aannemer of woningbouw akkoord geven om koper uit de grond te halen als de bewoners terugkomen. Zullen ze toch toestemming voor moeten vragen. En wij zijn de dupe. Betalen voor niets, en dan nog zien of je 't vergoed krijgt.

Met vriendelijke groet, 

M

 

 


Noodpakket heb ik gekregen, digitenne is alleen tv, gisteren nog een pakket ontvangen voor WiFi

 Werkt niet hier.

En kpn en aannemer wijzen naar elkaar . Lijkt mij niet dat een aannemer of woningbouw akkoord geven om koper uit de grond te halen als de bewoners terugkomen. Zullen ze toch toestemming voor moeten vragen. En wij zijn de dupe. Betalen voor niets, en dan nog zien of je 't vergoed krijgt.

Met vriendelijke groet, 

M

 

 

Ik kan niks betekenen in de fysieke aanleg van glasvezel.  

Maar als er nu maandelijks abonnementsgeld wordt afgeschreven voor diensten die er niet zijn, kun je dat gegarandeerd terugkrijgen.  Dat maakt het natuurlijk niet minder zuur.

Waarom werkt dat noodpakket niet? Heb je daar slechte 4g ontvangst?


woningbouw akkoord geven om koper

Bij renovatie de telefoon/koper verwijderen, dat hebben we al vaker gezien hier op dit forum.

uit de grond te halen

Ik vermoed dat het nog wel tot aan de gevel ligt, of is de tuin ook overhoop geweest ?

 


De voor en achtertuin zijn leeg gehaald tijdens de renovatie. Alleen de muren stonden er nog. Wij zijn er 1 1/2 half jaar uit geweest. En volgens monteur van kpn is er geen koper meer. Geen aansluiting nog niets.


@Ik_Combineer kan jij of eventueel kpn netwerk niks opzoeken in het signaal is toch wel erg belabberde situatie 


Nee dat kan ik niet, de enige schuldige hier is de aannemer die erg goed heeft gesaneerd. Hier kan nooit toestemming van KPNNetwerk van zijn geweest want dan zouden we klanten opzettelijk benadelen en we hebben er niks aan. Nee dit is gewoon een fout geweest en de aannemer moet via mijnaansluitingen.nl gewoon een nieuwe aanvraag voor koper doen alleen dat zal geld kosten waar ze vast geen zin in hebben.. 


De aannemer Lith bouw zegt het niet gedaan te hebben. Die in opdracht van Parteon de renovatie gedaan hebben. Wat ik zei we hebben een bedrijf. Dit kost ons nu ook geld en problemen.

Wij horen nu alleen maar dat er gewacht moet worden tot wij aangesloten worden op glasvezel.  Kon nog 3 tot 5 weken duren. Kan toch niet! 

Bij wie moet ik dit nu neerleggen? 


De buurman heeft de woning naast ons gekocht. Is niet meegegaan met de renovatie. Heeft ook kpn. Nu ook niets meer. Te gek voor woorden toch. De hele straat is met kpn bezig. 


Als de kabel van KPN weggehaald is, dan zal de kabel van Ziggo waarschijnlijk ook weggeweest zijn? Maar die is wel weer opnieuw aangelegd? Ook bij u?


Ziggo werkt gewoon zoals het hort. Andere buurman heeft Ziggo. Die is zo lief geweest om van zijn WiFi gebruik te laten maken. Ziggo heeft alles opnieuw geïnstalleerd.  Kpn zou dat in februari al gedaan moeten hebben. Maar helaas.


Ziggo is heel vaak veel sneller dan KPN volgens mij…

Heeft u er al aan gedacht om over te stappen naar Ziggo? 


Ja, maar die is een stuk duurder dan mijn kpn abonnement,  die kan niet alles leveren voor het bedrag wat ik nu betaal


Ja, maar die is een stuk duurder dan mijn kpn abonnement,  die kan niet alles leveren voor het bedrag wat ik nu betaal

Nou ja... het eerste jaar krijgt u welkomstkorting toch? Daarmee nog te duur? En na het eerste jaar gaat u gewoon weer terug naar KPN. Dan hebben ze de kabel inmiddels vast wel aangesloten hoop ik. Krijgt u bij KPN nog weer een keer welkomstkorting.


Ja, maar die is een stuk duurder dan mijn kpn abonnement,  die kan niet alles leveren voor het bedrag wat ik nu betaal

beter iets dan niets toch ?


Ik had het al voorgesteld bij kpn, half jaartje naar ziggo overstappen en dan terug op mijn oude abbo. Uit coulance. Nee hoor dat doen we niet. Als iedereen overstapt naar Ziggo in de straat houden jullie niets over :)


Ik had het al voorgesteld bij kpn, half jaartje naar ziggo overstappen en dan terug op mijn oude abbo. Uit coulance. Nee hoor dat doen we niet. Als iedereen overstapt naar Ziggo in de straat houden jullie niets over :)

Gewoon zelf doen. En dan voor een heel jaar. KPN gaat natuurlijk niks met Ziggo regelen. En met KPN hoeft u geen medelijden te hebben. Die overleeft het wel.


Toch raar dat mensen van KPN klanten adviseren om naar Ziggo te gaan. Ben ik ook absoluut niet bang voor dat ze dat niet gaan overleven. Ik wil niet van mijn goede maandelijkse goedkope abbo af. Die krijg ik daar niet mee terug. Ze zijn me liever kwijt dan rijk. Kunnen ze meer aan mij verdienen. Echt niet. Kost genoeg. 

Zal is kijken bij wie ik dit kan neerleggen, mag niet zo zijn dat de klant door een fout van de aannemer of KPN de dupe is. En niet alleen ik de hele straat. KPN komt niet na wat ze gezegd hebben. In februari zou het aangesloten zijn op glasvezel. 

Nu klaar mee, dit schiet ook niet op.

Fijne avond allemaal


Toch raar dat mensen van KPN klanten adviseren om naar Ziggo te gaan. Ben ik ook absoluut niet bang voor dat ze dat niet gaan overleven. Ik wil niet van mijn goede maandelijkse goedkope abbo af. Die krijg ik daar niet mee terug. Ze zijn me liever kwijt dan rijk. Kunnen ze meer aan mij verdienen. Echt niet. Kost genoeg. 

Zal is kijken bij wie ik dit kan neerleggen, mag niet zo zijn dat de klant door een fout van de aannemer of KPN de dupe is. En niet alleen ik de hele straat. KPN komt niet na wat ze gezegd hebben. In februari zou het aangesloten zijn op glasvezel. 

Nu klaar mee, dit schiet ook niet op.

Fijne avond allemaal

ik ben geen kpn klant hoor

 

ik ben tevreden ziggo klant en help zowel daar als hier als forummer

al ben ik daar al heel wat jaar lid/en actief op het forum

en hier de laatste tijd meer actief aan het worden,met eventuele kennis vragen die ik kan delen/die er zijn/ etc...


@Monyet Hi, lees mijn topic even dan weet je genoeg!  Het boeit niemand bij KPN dat jij geen internet hebt… Ik sta ook al 5 maanden in de wacht, 4 monteurs verder en ongelogen meer dan 30 x telefonisch contact. 


Reageer