Skip to main content

Donderdag 11 februari geen internet,tv en telefoon. Gebeld met KPN. Het zou aan het modem liggen. 

* Vrijdag 12 februari nieuw modem aangesloten maar zelfde probleem blijft. Weer gebeld. Medewerker zegt dat alle opties op zijn dus plant hij een monteur in voor zaterdag tussen 14 en 16 uur. Ik krijg daar ook een sms en mail bevestiging van.

* Zaterdag 13 februari . Er komt geen monteur. Gebeld met KPN en medewerkster meldt dat de afspraak uit het systeem is gehaald (?????) Zij geeft het door aan de backoffice/ planbureau en zij zullen mij bellen.

* Maandag 15 februari. Weer gebeld met KPN. Ik moet wachten tot backoffice mij terugbelt (wanneer dan???). Ze bestelt voor mij een noodpakket. 

Wat een rare gang van zaken. Waarom kan ik niemand aan de lijn krijgen die een monteur regelt? Al 5 dagen zonder internet. Fijn als je moet werken . Ben zo gefrustreerd!

* Donderdag 11 februari geen internet,tv en telefoon. Gebeld met KPN. Het zou aan het modem liggen. 

* Vrijdag 12 februari nieuw modem aangesloten maar zelfde probleem blijft. Weer gebeld. Medewerker zegt dat alle opties op zijn dus plant hij een monteur in voor zaterdag tussen 14 en 16 uur. Ik krijg daar ook een sms en mail bevestiging van.

* Zaterdag 13 februari . Er komt geen monteur. Gebeld met KPN en medewerkster meldt dat de afspraak uit het systeem is gehaald (?????) Zij geeft het door aan de backoffice/ planbureau en zij zullen mij bellen.

* Maandag 15 februari. Weer gebeld met KPN. Ik moet wachten tot backoffice mij terugbelt (wanneer dan???). Ze bestelt voor mij een noodpakket. 

Wat een rare gang van zaken. Waarom kan ik niemand aan de lijn krijgen die een monteur regelt? Al 5 dagen zonder internet. Fijn als je moet werken . Ben zo gefrustreerd!


Hoi @Wago, welkom op het forum!

Ik kan me goed voorstellen dat je van deze situatie baalt. Zeker in deze tijd is zonder diensten zitten alles behalve ideaal.. :disappointed_relieved: Ben bang dat ik niet meer kan betekenen dan mijn collega's aan de telefoon, maar zou graag even met je mee willen kijken naar de situatie. Zou je jouw forumprofiel willen invullen met de volgende gegevens: postcode, huisnummer, naam + geboortedatum van de contracthouder en (bij ‘persoonlijke opmerkingen’) de laatste 3 cijfers van je IBAN? 

Geef je hier een seintje zodra je jouw profiel hebt ingevuld? 


Gedaan


Msar als jij niet kunt zorgen dat er zsm een monteur komt dan heeft een 'gesprek' weinig zin toch?


@Wago Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik zie dat in dit geval alle handelingen die mogelijk zijn al zijn uitgevoerd. Er is een bericht aangemaakt voor mijn collega's die hiermee aan de slag gaan, helaas is er voor mij geen mogelijkheid om sneller een monteur in te plannen. Ook is er zoals je zelf al aangaf een noodpakket verstuurd. Ik ben dan ook bang dat ik los van het verstrekken van informatie over de voortgang in dit geval weinig anders kan doen. 


Niet blij!

#thuiswerken #onlineschool😭


Kunnen jullie nu echt niet zien wat de status van mijn klacht is. Het kan toch niet zijn dat je gewoon maar moet afwachten zonder enig teken van KPN. Te bizar voor woorden. 


Al 7 dagen zonder internet tv en telefoon. En nog altijd geen telefoontje van backoffice!!!! Hoe dan verder????


Hoi @Wago,

Ik begrijp dat het een ontzettend onhandige situatie is. Ik ben even weer gaan kijken en zie dat er voor morgen tussen 10:00 - 12:00 uur een monteur ingepland staat. Daarnaast heeft mijn collega van de afdeling Klantreacties geprobeerd contact met jou op te nemen, maar heeft jou niet kunnen bereiken helaas. Er zal op een later moment nog eens contact met je gezocht worden.

Ik hoop dat de monteur morgen wat voor jou kan betekenen, zodat de diensten gaan werken!


Miste jullie telefoontje net. Kon niet terugbellen op het weergegeven telefoonnummer.  Maar inderdaad er komt morgen een monteur! Hoop dat het goed komt!


Het werkt weer. Lag aan kapotte verbinding in verdeelkast in onze wijk of in jullie centrale. Ben heel blij dat alles het weer doet.😀


Dat is goed om te lezen @Wago! Fijn dat alles weer werkt. :blush:  Ik zie dat de afdeling Klantreacties inmiddels ook contact met jullie heeft gehad en dat de klacht hierover ook netjes is afgehandeld. Ik wens je een mooie zondag!