Skip to main content

Sinds gisterenmiddag 16.00 uur hebben alle KPN abonnees in onze straat geen internet, tv of telefoon meer. Storing is gemeld, wordt ook door de KPN bevestigd, maar verder niets. Geen informatie, geen actie, niets. 
Het is al een behoorlijke kunst om langs alle geautomatiseerde ‘oplossingenz’ een mens te spreken te krijgen, maar die eenmaal aan de lijn wordt enkel zenuwachtig (en ik blijf toch echt aardig). Wat is dit voor hopeloze service? Dat er iets kapot gaat, kan ik billijken, maar datum zo slecht geholpen wordt is een gruwel. 
Dick 

Hoi @Dicktwee . Welkom op het forum.

Dat klinkt niet fijn. Blijkbaar is de storing al wel bij ons bekend? Om welke woonplaats gaat het precies?

Duikt je storing trouwens ook hier op: https://www.kpn.com/service/storingen.htm  ?  Zo ja, kun je daar de voortgang volgen. 


Dag Erwin, het gaat om de Groenendaal in Monster. Het volgen van de storing is geen probleem. Er komt steeds een flinke dosis uren bij. Zo te zien gaat dat elke dag op dezelfde manier door. Ondersteun ontvang ik leuke mailtjes van KPN over jullie service. Ja, ik word cynisch.  


Zodra ik meer weet laat ik het weten, @Dicktwee . Ik hoop uiteraard dat ze dit snel opgelost hebben.


Wat een ellende.

Koperdraad-aansluiting?

Ik vermoed zo maar dat het een defecte netwerkkaart in de centrale is. Daar kunnen tot 250 aansluitingen op één kaart zitten. Die dingen gaan niet vaak stuk en kosten een kapitaal. Ze liggen niet klaar maar moeten bij een leverancier besteld worden. Duurt gemiddeld 3 dagen (niet werkdagen, maar dagen).

Heb je een mobiel abonnement bij kpn? Heb je daar al de nood-week-bundel op gekregen? Dan kun je je Hotspot (wifi) aanzetten en daar diverse apparaten mee verbinden.


Dag Peter,

Dank voor je reactie. we gaan er naar eens goed voor zitten, dan. Ik heb een mobiel abonnement maar nog mond-week-bundel. Weet je hoe ik daar aan kan komen? 
dick


Dag Peter,

Dank voor je reactie. we gaan er naar eens goed voor zitten, dan. Ik heb een mobiel abonnement maar nog mond-week-bundel. Weet je hoe ik daar aan kan komen? 
dick

Bellen met KPN op 0800-0402 en vragen om een noodpakket. Dit kan enkel als je een mobiel abonnement hebt van KPN


Dankjewel! 


Wat een ellende.

Koperdraad-aansluiting?

Ik vermoed zo maar dat het een defecte netwerkkaart in de centrale is. Daar kunnen tot 250 aansluitingen op één kaart zitten. Die dingen gaan niet vaak stuk en kosten een kapitaal. Ze liggen niet klaar maar moeten bij een leverancier besteld worden. Duurt gemiddeld 3 dagen (niet werkdagen, maar dagen).

Heb je een mobiel abonnement bij kpn? Heb je daar al de nood-week-bundel op gekregen? Dan kun je je Hotspot (wifi) aanzetten en daar diverse apparaten mee verbinden.

Ik heb het even nagekeken maar op dit moment zijn er geen defecte netwerkkaarten zo ver ik kan zien. Overigens valt de reparatietijd hiervan sinds kort ook wel mee, omdat er steeds meer wijken en plaatsen over gaan op glasvezel komen deze weer vrij en kunnen we ze hergebruiken. (Groenste provider remember) 


Oorzaak is inmiddels duidelijk: kapot getrokken kabel. Geen idee wat de KPN gaat doen. 


@Dicktwee  kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? Als jij een particulier mobiel nummer van KPN hebt,  zet ik daar een gratis grote weekbundel van 50gb op.


Dag Erwin,

Fijn als je wat kunt doen.
Mijn profiel is aangevuld. 
(de bundel is inmiddels inderdaad ‘overgelopen’). 
dick 


@Dicktwee Op de nummers die eindigen op 06******18 en 06*******07  zijn 2 gratis weekbundels geactiveerd. 


Waarvoor dank. 


Werkt het inmiddels weer, @Dicktwee ?


Sinds gisteren werkt de boel weer. Informatie kwam vooral van Volkert Wessel, nauwelijks van KPN helaas. Maar goed, het leed is gelegen. Dank voor jullie hulp of belangstelling.