In November gaan we verhuizen naar een bestaande bouw, Dus tijdig (9 september) KPN gebeld om mijn verhuizing door te geven. Netjes geholpen en er werd meteen een monteur ingepland omdat dit nodig was op dit adres voor de glasvezel aansluiting. 2 mailtjes ontvangen waarvan 1 met de monteurs afspraak. Meteen daarna ontvingen we weer een mail met een annulering van de monteurs afspraak.
Â
Echt nooit problemen met KPN gehad maar tot je wat fysiek wil veranderen dan kunnen de afdelingen
zelfs na zoveel jaar nog steeds niet onderling met elkaar communiceren.
Â
Nu na een maand meerde keren bellen en beloftes dat ik terug gebeld zou worden met een oplossing omdat de afdeling planning geen telefoonnummer heeft en er op eens geen monteur ingepland kan worden weer gebeld en de klachten afdeling gesproken. Het antwoord was: Een monteur inplannen bij een verhuizing nee hoor dat kan pas als u verhuist bent en dan kunnen we pas kijken wanneer er monteur kan komen, helaas Pindakaas. Buiten dat dit een zeer bot en klant onvriendelijk antwoord is en ik daar na een maand zelf bellen achter moet komen dat dit schijnbaar niet kan terwijl ik zelf in een systeem kan zien dat de glasvezel actief is op dit adres en er waarschijnlijk alleen een NT1 op afgemonteerd moet worden. Zijn bij mij de volgende vragen opgekomen.
1: Wie heeft hier ook ervaring mee gehad en wat was de oplossing?
2: Ik heb internet nodig per de opgegeven datum om te kunnen thuiswerken, als KPN geen levering garantie kan geven (wat ze dus eerst wel konden bij mijn eerste gesprekken) kan ik dan mijn contract ontbinden?