Skip to main content

goedemorgen 

vanaf maandag heben wij geen internet en geen wifi 

dinsdag nieuw de KPN BOX opgestuurd gekregen naar een ophaal punt

aangesloten - geen wifi geen internet

woensdag weer bellen - afspraak monteur op donderdag

monteur op donderdag constateerde in nastgelegen wijk dat er draad kruislings was aangesloten waardoor wij plotsklap geen internet en wifi hadden - fout van de KPN - kan gebeuren

na hat bezoek van de monteur hadden wij even internet maar geen wifi

weer bellen - bleek dat de oude box nog in het systeem stond zij gingen dit uploaden en zou vrijdag alles weer goed zijn 

bij thuiskomst vrijdag geen wifi geen internet - weer bellen

ze zijn vergeten de nieuwe box te uploaden en het enige wat er te bieden is is een ticket aan maken en binnen drie werkdagen worden we gebeld door een monteur - 

zaterdag (zojuist) weer gebeld met de KPN nu met iemand die op kantoor zit - en me ook niet verder wil helpen omdat hij in het systeem niet langs de aangemaakte ticket komt - 

met een hoog zoek het maar uit gehalte werd ik af geserveerd of ik al op het forum een klacht hag ingedient - bij deze dus

kunnen wij geholpen worden?

  

Hoi @Diana van AS . Welkom op het forum.

Wij kunnen niks meer dan de telefonische ingang dus ik vind het een vreemd advies van die collega.

Er staat dus een ticket open? Dan zullen we daar op moeten wachten. Het enige waar ik je misschien mee kan helpen is een gratis grote mobiele bundel.

Heb jij toevallig een particulier mobiel abonnement van KPN?


dat is al vaak aangeboden deze week maar nee ik heb geen KPN mobile

ook een dongel is aangeboden

ik heb er allemaal niets aan