Skip to main content

Ik heb ineens geen internet meer pon van glasvezel knippert. Ben het nu wel beu na 1 maand ellende en 4 dagen zonder internet in een thuiswerk tijd. Nu ja u modem is defect nou ik denk dat er een glasvezel fout zit aangezien pon niet brand maar knippert

Welkom op het forum @Robert0115. Zou je in dit geval gelijk je profiel kunnen invullen en hier laten weten als je dat gedaan hebt? Dan gaan we voor je aan het werk om de verbinding per zo snel mogelijk weer te laten werken!


Gedaan hopelijk zo volledig mogelijk voor jullie


Er zijn een aantal stappen die ik graag nog met je door zou willen nemen. Heb je het glasvezelpunt, de NT, al meer dan 120 seconden van het stroom gehad? Heb je daarnaast al een reset van het modem gedaan zoals aangegeven in stap 2? En zou je ook nog aan kunnen geven of het internet nog wel werkt voor bijvoorbeeld TV of dat geen van de diensten het doet op dit moment?


Alles gedaan niks werkt meer sinds ik mijn wijziging heb geannuleerd vandaag. Annulering gedaan en gelijk geen verbiding meer. Internet op de modem is rood services brand


Alles gedaan niks werkt meer sinds ik mijn wijziging heb geannuleerd vandaag. Annulering gedaan en gelijk geen verbiding meer. Internet op de modem is rood services brand. Annulering is omdat ik al 8 jaar klant ben bij kpn en tevreden was dus overstapte naar hussel. Maarja door dit alles ff geen hussel. Zodat mijn contract niet verlengt word dus bij te veel ellende zoals afgelopen maand ik gewoon over kan stappen.

 


Hoi @Robert0115,

Ik heb voor jouw een monteur ingepland. Ik stuur jouw een privébericht met alle info. 


Goednieuws 4 dagen later 6x beloofd u wordt terug gebeld nog geen internet laatst staan terug gebeld geweest door backoffice. Kpn is op vakantie ohja thuiswerken gaat niet bij kpn tv kijken ook niet. BEDANKT KPN