Skip to main content

De monteur heeft me zojuist omgezet van koper naar glasvezel. Dit heeft ruim een half uur gewerkt en nu heb ik geen internet verbinding meer. Bij het glasvezel kastje brand de lamp glas niet meer. Als je op de modem bedraad inlogd geeft deze ook aan dat er geen internet verbinding is. Helaas werkt mijn koper aansluiting ook niet meer als backup. Niet echt gebruikersvriendelijk.

 

Ik heb vanavond storingsdienst wat betekend dat ik een flink eind met de auto moet rijden naar kantoor.

Stekkers eruit en rebooten helpt ook niet.

Hi @remie1! Dat is een erg vervelende situatie. Heb je het modem al gereset zoals aangegeven bij stap 2 op onze website? 

Verder is het voor het snel oplossen van de storing het best met 0800-0402 te bellen. Onze klantenservice is altijd sneller dan via het forum. 

Lukt het met de klantenservice niet of wil je liever hier verder geholpen worden, vul dan je profiel in. Dan helpen we je zo snel mogelijk. 


Helaas heeft de KPN mijn perongeluk afgemeld voor de dienst internet. Omdat er twee monteurs afspraken stonden. Is er 1 geannuleerd, waardoor ook mijn verbinding is komen te vervallen.

 

Bijzonder amateuristisch. Ik zit dus voorlopig zonder internet is mij medegedeeld. Ze hebben mij wel een dongle toegestuurd. Vriendelijk mensen en niemand kan er echt wat aan doen. Zij hebben de procedures ook niet bedacht. Maar ik zit nu met het gekloot. Ik heb nog nooit zo veel met KPN moet bellen als afgelopen week.

Het is maar net wie je aan de telefoon hebt hoe het balletje rolt.

Drama is het. 

 

Ik zie de volgende problemen al aankomen. Verkeerde facturering. Let op mijn woorden. 


@remie1 als dat het geval is en je komt er met de klantenservice niet uit, laat het dan hier weten. Dan neem ik het voor je door en help ik je daarbij. 🙂

Begrijp ik wel goed dat de oplossing al in gang is gezet?


Alles is  in gang gezet. Het is nu een kwestie van wachten.


@remie1,

Je kan altijd je profiel invullen hier zodat @Bram_ een kijkje kan nemen of alles goed loopt. Alles wat je invult bij ‘privé’ kunnen alleen KPN moderators zien.