Skip to main content

Sinds vorige week geen internet meer via glasvezel kabel (Door KPN zelf stuk getrokken notabene)
Noodpakket gekregen de volgende dag. Na twee dagen was het tegoed op en moest ik bellen om te upgraden, dit gedaan en na 24 uur deed hij het nog niet.
Wederom gebeld en toen zei de persoon dat ze de sim ging resetten. Weer 24 uur gewacht en het werkt nog steeds niet.
Er zou genoeg op moeten staan maar het internet doet het nog steeds niet.
Ik werk vanuit huis dus internet is essentieel en via een hotspot werkt dit helaas niet vloeiend genoeg.
Het is dus al ruim een week nu en ze komen pas de 20e een nieuwe kabel aanleggen want ze hebben het zo druk….

Ik zit met mijn handen in het haar! Wat te doen??

Goedemorgen @LCWW en welkom hier op ons forum, al is de aanleiding natuurlijk helemaal niet leuk.

Allereerst excuses voor deze late reactie; we beantwoorden topics op volgorde van binnenkomst en ik was helaas niet eerder in de gelegenheid om je bericht van een antwoord te voorzien. We zijn inmiddels een week verder en ik hoop uiteraard dat het in de tussentijd is gelukt om het noodpakket werkend te krijgen. Nu gaf je aan dat het niet vloeiend genoeg werkte; kun je dit nader toelichten? (mits nog van toepassing natuurlijk). Bedoel je dan dat de verbinding te langzaam was of haperde deze misschien?Â