Skip to main content

In een notendop: 3 weken geleden stopte internet ermee. m. b. H. v. KPN CS alles getest en Experia box 12 vervangen en probleem opgelost tot gisteravond. Zelfde symptonen, gebeld en direct aangegeven dat het weer hetzelfde lijkt. Alles prima en er zou gebeld worden voor een afspraak om een monteur te laten komen. Dit was direct nadat ik ophing. Afspraak gemaakt voor vandaag tussen 0800 - 1200. Om 1428 gebeld en toen bleek de case gesloten en dat was het dan (geen monteur gezien) .... nieuwe case opgestart en nu moet er eerst een onderzoek vanaf afstand worden uitgevoerd en dan komt er vanzelf een sms? 

Mijn vragen:

1) een monteur zou langskomen dus waarom nu ineens een onderzoek op afstand die zogenaamd ongeveer 2 uur duurt? 

2) waarom kan er niet direct weer een afspraak met een monteur gemaakt worden? 

3) vorige keer loste een nieuwe box 12 het probleem op, nu misschien ook (tijdelijk), maar dan hoeft de monteur niet per direct te komen? eventueel een oudere versie box ook in orde

4) is er eventueel een mogelijkheid om iets zelf te doen zodat die box 12 weer internet ontvangt? 

Goedemorgen Bart, dat zijn terechte vragen en mijn excuses dat de zaken dan zo stroef verlopen. Is er inmiddels wat meer duidelijkheid. Soms zal er een dergelijk onderzoek gestart worden wanneer er sprake is van een terugkerend probleem zodat er ook naar een structurele oplossing gezocht kan worden. Vul anders gerust nog even jouw profiel in en geef mij dan een seintje hier, dan kijk ik wat de status is.Â