Skip to main content

Kan iemand mij helpen?

Ik zit al de hele middag uit te vogelen hoe ik mijn internet weer aan de praat krijg. Heb de hele handel gereset al meerdere keren en als ik in de instellingen van mijn modem zit te rommelen (v10 experiabox) krijg ik te zien dat ik geen internet heb wegens het niet kunnen vinden van een IPv6 adres. 

 

Misschien nog goed om te benoemen dat er deze week ook een grote update is geweest voor de modem. Heeft iemand dit probleem ook gehad en hoe is dit opgelost?

Hoe branden de lampjes op de box?


Service staat op rood

Internet knippert groen op een vast ritme

Wireless en power staan op groen.


Bel dan naar KPN op nummer 0800-0402. Dan kan de medewerker een monteur sturen.


Hi @Amadortje, welkom hier. 

Een rood lampje geeft aan dat er geen signaal binnenkomt op de modem. Nick heeft je al goed op weg geholpen, is het gelukt om met ons te bellen?


Hi @Amadortje, welkom hier. 

Een rood lampje geeft aan dat er geen signaal binnenkomt op de modem. Nick heeft je al goed op weg geholpen, is het gelukt om met ons te bellen?

Ja er is een monteur geweest maar kon het niet oplossen. Hij had het over een kruising en hij kon het niet oplossen. Woensdag komt er pas iemand om dat op te lossen. Dus ik zit een week zonder internet en dat is erg vervelend, want kan zo weinig tot niets voor mijn werk doen.


Reageer