Skip to main content

Hallo, ik heb ruim op tijd mijn verhuizing bij KPN doorgegeven. Helaas blijk ik na zelf installeren geen internet verbinding te hebben. Daarvoor moet een KPN monteur langs komen die na erg halve dag bellen wordt ingepland over 10 dagen! 
in de brief van KPN nav de doorgegeven verhuizing staat dat je meteen weer internet hebt op de dag van verhuizing. Ik zit zonder en dat is met thuis moeten werken zeer frustrerend. Ik had beter op kunnen zeggen en bij de concurrent een nieuw abonnement af kunnen sluiten dan had ik nu, 2 dagen na verhuizing, alles werkend gehad. Ik baal hier echt van!

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

@Werker Welkom op het forum. 

Wat vervelend dat de situatie anders is gelopen dan je verteld is. Ik kan mij zeker in de huidige situatie goed voorstellen dat het erg frustrerend is om zo lang zonder diensten te zitten. 

Op het moment dat mijn collega de monteur heeft gepland dan zal dit op de eerstvolgende mogelijke datum zijn. Vaak kan ik daar weinig aan veranderen. 

Uiteraard wil ik nog wel kijken wat ik kan doen, zou je daarom je forumprofiel willen invullen? Dan kan ik je gegevens er bij pakken. 


Welke verbinding gaat het over is dat een glas- of koper verbinding